**IKM uke 21**

Hei! Jeg har ikke turt å sette meg på noen IKM-liste denne gangen (ei datter fra før, så 1MA og en kjemisk), men nå er vi inne i PP5 og jeg er 8dpo i dag. Følte så veldig på graviditetstegn igår, så tok en test i dag, og streken kom innen tidsfristen, men vanskelig å se om den er rosa. (Jeg tror det.) OH MY GOD! Jeg krysser fingra, og håper jeg kan få være her hos dere for å teste videre disse kommende dagene :) IKM er 25.mai eller 26.mai, men jeg holder en knapp på 26.mai. Da gikk jeg kanskje inn i feil uke når jeg tenker meg om.. Ble så glad at alt gikk litt i surr :) (Kanskje jeg kan henge litt på begge, just in case?)
1400557973810.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Tok bilde mot svart underlag nå, og jo, DEN ER ROSA!!!

Vedlegg

• 1400559214687.jpg
    1400559214687.jpg
    58,9 KB · Visninger: 85
Tok bilde mot svart underlag nå, og jo, DEN ER ROSA!!!

Wee enda en som er gravid :D gratulerer så mye :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Tusen takk!! Men har et lite forbehold ettersom det er så tidlig. Men krysser fingrene!

Hvordan er det med Geminigirl og UnknownP og Biea123? Flere jeg skal skrive opp på lista? :)

Har langkjøring idag, så får ikke gjort noen endringer før i ettermiddag :) Ønsk meg god tur!

Hvordan er det med Geminigirl og UnknownP og Biea123? Flere jeg skal skrive opp på lista? :)

Har langkjøring idag, så får ikke gjort noen endringer før i ettermiddag :) Ønsk meg god tur!

Her kom TR i dag :( Skikkelig kjedelig, etter å hatt en drøss med doble streker denne dpo-perioden! Sterke menssmerter i dag, så har nok vært en ny kjemisk

Skulle være skikkelig flink og ikke teste før IKM denne gangen. IKM i dag, også finner jeg ut at jeg har pakket ned alle testene mine i forbindelse med fotografering og visning av leiligheten. Så nå sitter jeg her uten tester. Kjennes ut som om TR er på vei så tror jeg bare venter. Skulle hu vente på seg så får jeg stikke på apoteket om et par dager.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

god tur og masse lykke til :D husk å ta med solbriller :P det hadde ikke jeg med på min langkjøring for da jeg tok lappen og det kunne jeg andre skikkelig på :P hoho

Her kom TR i dag :( Skikkelig kjedelig, etter å hatt en drøss med doble streker denne dpo-perioden! Sterke menssmerter i dag, så har nok vært en ny kjemisk
neei :( åå dette var dumt og jeg som hadde så trua på dette her :(

jeg sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i neste pp<3

Skulle være skikkelig flink og ikke teste før IKM denne gangen. IKM i dag, også finner jeg ut at jeg har pakket ned alle testene mine i forbindelse med fotografering og visning av leiligheten. Så nå sitter jeg her uten tester. Kjennes ut som om TR er på vei så tror jeg bare venter. Skulle hu vente på seg så får jeg stikke på apoteket om et par dager.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
uff den er kjedelig :P

masse lykke til skal du ha vært fall :) håper det er en spire som gir denne mens følelesen og ikke tr selv :)

NAAAI :eek: åå vi skulle jo over i termin forum sammen :(

lykke til med neste pp kjære deg :) sender deg en stor klem <3

Jaa det var skuffende. .. litt sjokk her hehe. :confused:Menmen. Håper du er litt heldigere enn meg da ;) var visst ikke baby som skulle bli min bursdags gave :p

Jaa det var skuffende. .. litt sjokk her hehe. :confused:Menmen. Håper du er litt heldigere enn meg da ;) var visst ikke baby som skulle bli min bursdags gave :p
det viker værtfal som du er ved godt mot og det er bra :)
da skal jeg teste positivt for oss begge og om ikke kan vi ha en skikkelig gråte fest sammen <3

Back
Topp