**IKM uke 21**

Men det betyr jo da at eggløsningstesten min hadde rett. Jeg fikk positiv el test tidlig den 4. Mai og størst sannsynlig hadde jeg el i løpet av kvelden/natt til 5. Mai. For idag er dag 30 og jeg fikk mens, så da har jeg 16 dager fra el til mens. :) så var egentlig 15 dpo i går da..

siste pergotablett idag! Nå innledes prøvehumpe-perioden :) begynte på pergo på dag 3, mensen forsvant så godt som med en gang. Er dette vanlig, mon tro?

Tipper EL ca fredag, men nå kan det hende det blir litt annerledes med pergo, skal begynne med el tester idag. Fikk et lass fra billigtester.dk her forrige dagen. :)

Ha en fin søndag alle!

Sent from my iPad using BV Forum
Hvordan går det med deg?:D grafen ser lovende ut :D

det viker værtfal som du er ved godt mot og det er bra :)
da skal jeg teste positivt for oss begge og om ikke kan vi ha en skikkelig gråte fest sammen <3

Ja.. Slik som situasjonen er nå skal vi utsette prøvingen litt. Så var nok meningen at det ikke skulle klaffe denne mnd. Hjelper å tenke sånn :)

Håper vi heller kan ha en babyfest for deg:D krysser alt jeg har!

Jeg har også ikm på søndag:) så om du har det også er du vel egentlig 9 dpo i dag:)

Jeg pleier å få mens 13 dpo(eller egentlig 9). Men to siste syklusene har det vært 13. Så sier søndag, men hadde el søndag eller mandag så er ikke helt sikker, men regner mandag som 1 dpo?

Eller blir det kanskje 1 dpo på tirsdag hvis jeg er 8 dpo i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Ja.. Slik som situasjonen er nå skal vi utsette prøvingen litt. Så var nok meningen at det ikke skulle klaffe denne mnd. Hjelper å tenke sånn :)

Håper vi heller kan ha en babyfest for deg:D krysser alt jeg har!
lykke til når dere setter i gang igjen værtfall <3

Tusen takk det håper jeg virkelig :D

Jeg pleier å få mens 13 dpo(eller egentlig 9). Men to siste syklusene har det vært 13. Så sier søndag, men hadde el søndag eller mandag så er ikke helt sikker, men regner mandag som 1 dpo?

om du hadde el på søndag blir mandag regnet so, 1 dpo, men om du hadde el på mandag blir tirsdag regnet som 1 dpo :)

om du hadde el på søndag blir mandag regnet so, 1 dpo, men om du hadde el på mandag blir tirsdag regnet som 1 dpo :)

Jeg går utifra mandag som 1 dpo :) men har ikke testet så er litt vanskelig å vite :) men sånn ca :)

Eller blir det at jeg har regnet tirsdag som 1 dpo kanskje? Siden jeg er 8 dpo i dag? Også er jeg 13 dpo på søndag som da blir min ikm dag?

Hvordan går det med deg?:D grafen ser lovende ut :D
Murringer idag, kjennes som tr kommer, men ingen spotting ennå. Det kommer evt ila dagen, ikm i morgen.

Spent, fikk litt ny giv med pergo. Fikk brev fra gyn igår om at blodprøvene var fine.

Testedate i morgen da? :)

Murringer idag, kjennes som tr kommer, men ingen spotting ennå. Det kommer evt ila dagen, ikm i morgen.

Spent, fikk litt ny giv med pergo. Fikk brev fra gyn igår om at blodprøvene var fine.

Testedate i morgen da? :)
Nei håper disse murringene kommer av en liten spire :D
helt klart testdate i morgen :D kjenner jeg begynner å bli utålmodig :P vil så gjerne se om denne pergoen har gitt noe resultat allerede :P
her har det ikke kommet noe svar på blodprøvene ennå:) venter spent:P

Jeg er også utålmodig! I dagtidlig våknet jeg med en veldig testetrang, så jeg drakk 0.5 liter vann før jeg sto opp. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok røket på en test.
Mange kjente pms-symptomer har meldt sin ankomst, så jeg har ikke den beste følelsen. På den andre siden har jeg jo aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hvordan det føles. Pms symptomer og tidlige graviditetssymptomer skal jo være veldig like.
Uansett gleder jeg meg til å teste i morgen tidlig! :)

Jeg er også utålmodig! I dagtidlig våknet jeg med en veldig testetrang, så jeg drakk 0.5 liter vann før jeg sto opp. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok røket på en test.
Mange kjente pms-symptomer har meldt sin ankomst, så jeg har ikke den beste følelsen. På den andre siden har jeg jo aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hvordan det føles. Pms symptomer og tidlige graviditetssymptomer skal jo være veldig like.
Uansett gleder jeg meg til å teste i morgen tidlig! :)

hehe det var jeg også :P var godt jeg ikke stod opp og gikk på toalettet i natt da jeg våknet :P for jeg var så tissatrengti dag at jeg hadde ikke tid i verden til å finne frem testen:P emn trangen er virkelig der :D

hehe det var jeg også :P var godt jeg ikke stod opp og gikk på toalettet i natt da jeg våknet :P for jeg var så tissatrengti dag at jeg hadde ikke tid i verden til å finne frem testen:P emn trangen er virkelig der :D

Ha, ha! Det skal ikke være lett! Blir jo helt skrullete av dette her. :p

Her kom TR i dag :( Skikkelig kjedelig, etter å hatt en drøss med doble streker denne dpo-perioden! Sterke menssmerter i dag, så har nok vært en ny kjemisk

Denne uka skulle jo ikke begynne sånn for din del. Jeg hadde virkelig troa etter de fine testene du har tatt.. Sender deg en klem og håper spira sitter neste pp!

Ååh jeg har altså så lyst til å teste nå :o hvorfor kan jeg ikke ha mer enn en test liggende?:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Syntes strimmeltestene ikke ble så mye sterker derfor kjøpte jeg meg en cb test, ble kryss med en gang :)
ImageUploadedByBV Forum1400596615.364302.jpg

Da puster jeg lettet ut og melder meg inn i januar gruppa :)

Håper spira sitter hele veien ut denne gangen, dette er nemlig 3 gang jeg er gravid på 8 mnd, har endt i sa i 7 og 8 uke :( men alle gode ting er 3? ;)

Back
Topp