**IKM uke 21**

Syntes strimmeltestene ikke ble så mye sterker derfor kjøpte jeg meg en cb test, ble kryss med en gang :)Vis vedlegget 62234
Da puster jeg lettet ut og melder meg inn i januar gruppa :)

Håper spira sitter hele veien ut denne gangen, dette er nemlig 3 gang jeg er gravid på 8 mnd, har endt i sa i 7 og 8 uke :( men alle gode ting er 3? ;)
gratulerer så mye :D

Tok en ny test idag...blendahvit:( men vet ikke om jeg er 11 eller 12 dpo..er ikke sikker på om jeg har ikm torsdag eller fredag.. Det finnes vell ennå håp for meg vell:)

Tok en ny test idag...blendahvit:( men vet ikke om jeg er 11 eller 12 dpo..er ikke sikker på om jeg har ikm torsdag eller fredag.. Det finnes vell ennå håp for meg vell:)
Så lenge TR ikke dukker opp finnes det stadig håp :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Takk takk!!
Lykke til med din testperiode ;)
Tvi tvi :)
Takk skal du ha og lykke til videre med svangerkapet :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Åhrr, hu der testetøsa har kommet for å bli hos meg ser det ut som... Ikm torsdag og jeg har allerede testet blendahvit 3 dager på rad.. Hver dag og kveld bestemmer jeg meg for at jeg ikke trenger test i morgen, men når morgenen kommer så sitter hun der på sengekanten og sier "ta en test i dag og, kansje den blir positiv"... Og dum som jeg her så klarer hun overtale meg :(

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28

Åhrr, hu der testetøsa har kommet for å bli hos meg ser det ut som... Ikm torsdag og jeg har allerede testet blendahvit 3 dager på rad.. Hver dag og kveld bestemmer jeg meg for at jeg ikke trenger test i morgen, men når morgenen kommer så sitter hun der på sengekanten og sier "ta en test i dag og, kansje den blir positiv"... Og dum som jeg her så klarer hun overtale meg :(

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Det er klassisk testetøsa det :P håper du får noen streker snart:)

Hun har flyttet inn her også og har mast som bare det i hele dag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Syntes strimmeltestene ikke ble så mye sterker derfor kjøpte jeg meg en cb test, ble kryss med en gang :)Vis vedlegget 62234

Håper spira sitter hele veien ut denne gangen, dette er nemlig 3 gang jeg er gravid på 8 mnd, har endt i sa i 7 og 8 uke :( men alle gode ting er 3? ;)
Gratulerer:) Kommer nok til å gjøre det samme som deg gitt synes ikke strimlene blir særlig sterke:) når blir terminen din?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er klassisk testetøsa det :P håper du får noen streker snart:)

Hun har flyttet inn her også og har mast som bare det i hele dag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Takk :) hadde vært gøy med to streker ja, men har ikke helt troa.. Tr kommer nok på torsdag.. :-/ skal du teste i morgen?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Høres ut som meg! Har ikm torsdag, og testet 2 dager på rad alt..negativ og negativ :( sist jeg ble gravid testet jeg 8 dpo..men nå...:( lever i håpet at det plutselig dukker opp en positiv test..drømte at jeg testet positivt natt..uff..tenker for mye på det!

Gratulerer og lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk :) hadde vært gøy med to streker ja, men har ikke helt troa.. Tr kommer nok på torsdag.. :-/ skal du teste i morgen?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Jeg holder fungere krysset for deg :)

Jupp skal teste i morgen og fruer meg litt for denne "føler meg gravid" følelelsen har vært så sterk i dag og kommer til å bli litt skuffa om det ikke dukker opp i det minste en bitre liten strek :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

God natt jenter :D store teste dagen i morgen :P værtfall her i hus Hoho :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

God natt jenter :D store teste dagen i morgen :P værtfall her i hus Hoho :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Godnatt:) krysser fingrene for morgendagen:)

Jeg får ikke sove :o

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg får ikke sove :eek:

Får ikke sove jeg heller... Syns testene mine fra i dag er blitt svakere, så nå regner jeg med ny kjemisk :(
Har tatt 3 tester i dag, og alle er svakere enn gårdagens test...
Har hatt så fin stigning på testene den siste uka, at jeg trodde det skulle gå bra denne gangen..
Men det ser ikke sånn ut :(

Meh, blendahvit test. Det er jammen ikke bare bare å få opp den doble streken. Håper alle dere andre som tester i dag har mere hell!

Back
Topp