**IKM uke 21**

Her også, men er bare usikker på to dager da. Har syklus på 28 dager, fikk TR 21 april. Skulle da hatt EL den 5 mai, men er ganske sikker på at den kom 4 mai. Så her står termin mellom 28 og 29 januar :)
Da bare tipper jeg 29 eller noe så lenge:) så jeg har noe å regne ut hvor langt jeg er på vei;) Hehe , kan virkelig kalle det et luksusproblem hvis dette virkelig går veien nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Testetøsa har liksom kommet for å bli så hu fikk mast seg til en test nå også på utvanna urin:) blir litt glad nå kjenner jeg :) bilde er tatt 5minetter at testen er tatt:):):)Vis vedlegget 62007

Ååh så flott :D hvisker gratulerer :D her kommer det bare flere og flere gravide :D håper jeg kan følge etter snart :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Dere som har testet svakt positivt, har dere også tatt EL test?
Jeg har som nevnt her inne hatt noen veeeldig svake positive tester.... men eggløsningstestene mine blir ikke sterkere, det bekymrer meg litt... Vet endel får sterke EL tester, men det MÅ kanskje ikke være sånn?

Jeg har som nevnt her inne hatt noen veeeldig svake positive tester.... men eggløsningstestene mine blir ikke sterkere, det bekymrer meg litt... Vet endel får sterke EL tester, men det MÅ kanskje ikke være sånn?
Du må nok ikke bekymre deg for det! Tror ikke det er tilfellet for alle:) gtest er for graviditet og får du utslag der så er det det eneste du trenger:) jeg har ikke prøvd med eltester så aner ikke.

Har ikke prøvd EL test når jeg har vært gravid, men kanskje jeg må prøve i morgen bare for å ha prøvd ;) Men jeg tror heller ikke det er noe å bekymre seg over. Bare g-testene blir gradvis sterkere så er vel alt greit tipper jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror ikm er i dag og nå tørr jeg vel å slippe jubelen løs tror jeg:)
ImageUploadedByBV Forum1400473461.576965.jpg
gårsdagens øverst og dagens nederst:):)

Grattis september2012!

Testet jeg også. Blendahvit. Men det er fortsatt noen dager igjen til IKM på torsdag. Tempen hadde steget ytterligere 0,2 så håper det er et godt tegn.

Grattis september2012!

Testet jeg også. Blendahvit. Men det er fortsatt noen dager igjen til IKM på torsdag. Tempen hadde steget ytterligere 0,2 så håper det er et godt tegn.
Tusen takk:) krysser fingrene for deg:) fremdeles noen dager igjen så er jo tidlig enda for deg;)

Tror ikm er i dag og nå tørr jeg vel å slippe jubelen løs tror jeg:)Vis vedlegget 62048gårsdagens øverst og dagens nederst:):)

Hurra :D gratulerer så mye :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Nå er uka vår her!
For min del er det to dager til testing. Symptomene som har meldt seg er tunge, ømme bryst, humørsvingninger, murringer i livmorområdet og i korsryggen. Dette er typisk pms hos meg. Ellers har jeg fått veldig sensitive brystvorter, der er jeg ikke vant med. Det blir spennende på onsdag!

I dag har jeg ikke testet, da testen var neg i går.. IKM i dag, men ikke kommet enda. Kommer vel i løpet av dagen, just my luck :p hehe

Nå er uka vår her!
For min del er det to dager til testing. Symptomene som har meldt seg er tunge, ømme bryst, humørsvingninger, murringer i livmorområdet og i korsryggen. Dette er typisk pms hos meg. Ellers har jeg fått veldig sensitive brystvorter, der er jeg ikke vant med. Det blir spennende på onsdag!

Det blir spennende på onsdag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

11 dpo i dag. Fortsatt negative tester, men de er ikke like "blendahvite" som de forrige testene. Blir derfor bittelitt mistenksom, men tolker fortsatt testene som negativ. Måtte ta to i dag, fra samme morgenurin.

2nu0f39.jpg

Bare tre dager igjen til mens skal komme :)

11 dpo i dag. Fortsatt negative tester, men de er ikke like "blendahvite" som de forrige testene. Blir derfor bittelitt mistenksom, men tolker fortsatt testene som negativ. Måtte ta to i dag, fra samme morgenurin.

2nu0f39.jpg

Bare tre dager igjen til mens skal komme :)
Synes jeg ser noe på disse jeg:):)

Back
Topp