**IKM uke 21**

Gratulerer med alle de positive testene!!! Jeg bare sniker her inne denne syklusen (venter mens fredag 23 eller lørdag 24), for regner det som temmelig usannsynlig at jeg kan være gravid. Prøver likevel å følge med på "symptomer" for å kunne sammenligne syklus "uten håp" med sykluser der jeg hååååper. Til forskjell fra de foregående "med håp, men ikke resultat" (bortsett fra en mulig kjemisk i mars) så har jeg denne gangen mindre stikkinger i magen (bare bittelitt av og til etter en skikkelig vondt onsdag (4 dpo) som varte et par sekunder), men veeeeeldig ømme bryster og litt "vond smak" i munnen fra 7 dpo. Den vonde smaken kan nok minne om den metallsmaken folk snakker om. Så nå begynner jeg jo å lure, da… Lurer på om jeg skal komme meg på søndagsåpent apotek og ta en test i morgen selv om det egentlig er for tidlig.
Krysser fingrene for deg ;) :)

Er luft i magen et godt tegn?

Eg vet ikke helt om eg skal stole på disse syntomene for tiden jeg :P

I dg har jeg hatt små vondt i hodet, tok tempen igjen i stad ette en liten lur på sofaen. Da jeg våknet var jeg skikkelig varm og svett, men ingen feber. Tempen var 37,4:) brystene føles større, er veldig tunge, nipplene er små såre og brunaktige. Den greie rundt er begynner å bli mørkere også :) veldig spent nå frem mot onsdag :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Herlighet så mange gravide :-D gratulerer sååå masse!! Håper ikke jeg ser dere her igjen ;-)! Lykke til i svangerskapene, kos dere!! Det skal jeg (hvis) min tid kommer :-)!! Jeg har ett lite håp om å dilter etter dere inn i ett annet forum ;-)

Så mange fine positive tester!!:D gratulerer så mye til dere alle, og må det bli mange flere positive tester!!:D jeg tok ikke noe test igår, skal prøve å holde meg til imorgen hvertfall:)er 10 dpo idag:) murrer innimellom nede på venstre side, nede ved eggstokkene. Gjort det siden onsdag.. Sånn innimellom. Kan det være et godt tegn, eller er det vanlig over en uke før tr?

Eg vet ikke helt om eg skal stole på disse syntomene for tiden jeg :P

I dg har jeg hatt små vondt i hodet, tok tempen igjen i stad ette en liten lur på sofaen. Da jeg våknet var jeg skikkelig varm og svett, men ingen feber. Tempen var 37,4:) brystene føles større, er veldig tunge, nipplene er små såre og brunaktige. Den greie rundt er begynner å bli mørkere også :) veldig spent nå frem mot onsdag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Dette lover bra! Vi har en spennende uke foran oss. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette lover bra! Vi har en spennende uke foran oss. :)

Ja det har vi virkelig :D og den har allerede fått en pang start :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Negativ test i dag også, 10 dpo. Og nå er jeg faktisk sikker på at jeg ikke er gravid :) Men det går faktisk bra... av diverse grunner må vi plutselig utsette denne prøvinga litt til alikevel. Skuffende, men får ikke gjort så mye med det. Håper det ikke er så lenge til jeg kommer tilbake og prøver for fullt igjen! ;)

Og masse lykke til til dere andre :D

Negativ test i dag også, 10 dpo. Og nå er jeg faktisk sikker på at jeg ikke er gravid :) Men det går faktisk bra... av diverse grunner må vi plutselig utsette denne prøvinga litt til alikevel. Skuffende, men får ikke gjort så mye med det. Håper det ikke er så lenge til jeg kommer tilbake og prøver for fullt igjen! ;)

Og masse lykke til til dere andre :D
Kjedelig å høre, men greit hvis det passa best sånn:) lykke til videre:)

Dere som har fått positiv test, når har dere regnet at termin blir? Jeg har jo helt tullete sykluser så aner ikke hvordan jeg skal regne det ut, denne tror jeg var på 42 dager, men er ikke sikker. Og ikke vet jeg sikkert når el var da jeg ikke har testet etter den.

Dere som har fått positiv test, når har dere regnet at termin blir? Jeg har jo helt tullete sykluser så aner ikke hvordan jeg skal regne det ut, denne tror jeg var på 42 dager, men er ikke sikker. Og ikke vet jeg sikkert når el var da jeg ikke har testet etter den.

Vet du når eggløsningem var? Da regner du unnfangelsen fra eggløsningsdagen ihvertfall :)

Får forskjellig termin hver gang jeg regner ut :p Mellom 27. og 30. januar, så jeg er litt usikker..
Mens start 20.04., EL. 06.05. og 30 dagers syklus.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får forskjellig termin hver gang jeg regner ut :p Mellom 27. og 30. januar, så jeg er litt usikker..

Tror jeg havner et sted der også, men med første dag i siste mens 07.04.14 og uviss el så er det ikke så lett å regne:) tenker i slutten av januar en gang:) hehe

Tror jeg havner et sted der også, men med første dag i siste mens 07.04.14 og uviss el så er det ikke så lett å regne:) tenker i slutten av januar en gang:) hehe

Her også, men er bare usikker på to dager da. Har syklus på 28 dager, fikk TR 21 april. Skulle da hatt EL den 5 mai, men er ganske sikker på at den kom 4 mai. Så her står termin mellom 28 og 29 januar :)

Hurra så amnge positive tester. Greier liksom ikke se for meg at det noengang skal skje meg igjen. :(

Litt motløs idag. 9 dpo og digert tempdropp, bare murringer, men drt har jeg alltid i dpo uansett. :(

Back
Topp