rosa-frøken
Betatt av forumet
Oyy! Takk tror jeg
Fra BV appen
Fra BV appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en ny test idag også, da jeg hadde 6 strimler igjen (nå 5). Kan med glede fortelle at streken kom mirakuløst tydelig godt frem innen 3min idagnå kan jeg slå meg til ro at jeg faktisk har blitt gravid, håper spiren sitter godt og utvikler seg bra, og at jeg får møte min nye spire i slutten av januar 2015!
kommer fortsatt til å luske litt her inne, men jeg lister meg stille inn på termingruppa også
![]()
Tusen takkFantastisk! Gratulerer!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaa, den er helt klart mannevennlig!! Gratulerer!!!Tok test i dag, 11dpo.. Er denne sterk nok til å fortelle typen om tro? Kom tydelig etter 30sekVis vedlegget 61955
Fra BV appen![]()
Fortsatt positiv test 12 dpoKanskje dette går bra!
Men holder meg fortsatt her inne ut uka.. Tørr ikke inn på terminforum riktig ennå..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Garantert gravidTok test i dag, 11dpo.. Er denne sterk nok til å fortelle typen om tro? Kom tydelig etter 30sekVis vedlegget 61955
Fra BV appen![]()
Fine testen! Gratulerer!!
Jaaa, den er helt klart mannevennlig!! Gratulerer!!!![]()
Garantert gravidGratulerer..!
Tok test i dag, 11dpo.. Er denne sterk nok til å fortelle typen om tro? Kom tydelig etter 30sekVis vedlegget 61955
Den er helt klart positivgratulerer så mye
![]()
Fra BV appen![]()
GratulererFortsatt positiv test 12 dpoKanskje dette går bra!
Men holder meg fortsatt her inne ut uka.. Tørr ikke inn på terminforum riktig ennå..
8 dpo nå, har kort lutealfase. Spent på om den er for kort. Kan være helt ned i 10 dager.IKM 22/5 pp1 her. Spent!
GratulererMangen fine tester her inne
Sterkere strek på testen min idag, dette går veien![]()
Bare sett meg opp på gravid, men kommer til å ver her ut uka![]()
Såå moroMangen fine tester her inne
Sterkere strek på testen min idag, dette går veien![]()
Bare sett meg opp på gravid, men kommer til å ver her ut uka![]()