**IKM uke 21**

Tok en ny test idag også, da jeg hadde 6 strimler igjen (nå 5). Kan med glede fortelle at streken kom mirakuløst tydelig godt frem innen 3min idag :D nå kan jeg slå meg til ro at jeg faktisk har blitt gravid, håper spiren sitter godt og utvikler seg bra, og at jeg får møte min nye spire i slutten av januar 2015! :D kommer fortsatt til å luske litt her inne, men jeg lister meg stille inn på termingruppa også :)

Fantastisk! Gratulerer!!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt positiv test 12 dpo :) Kanskje dette går bra! :D
Men holder meg fortsatt her inne ut uka.. Tørr ikke inn på terminforum riktig ennå.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400402691399.jpg
    1400402691399.jpg
    19,7 KB · Visninger: 76
Men holder meg fortsatt her inne ut uka.. Tørr ikke inn på terminforum riktig ennå.. :p

Fine testen! Gratulerer!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok test i dag, 11dpo.. Er denne sterk nok til å fortelle typen om tro? Kom tydelig etter 30sek :)Vis vedlegget 61955
Den er helt klart positiv :D gratulerer så mye :D

Fra BV appen :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Gratulerer :D det var en kjempe fin test:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test :-D utrolig gøy å lese!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Mangen fine tester her inne :)
Sterkere strek på testen min idag, dette går veien ;)
Bare sett meg opp på gravid, men kommer til å ver her ut uka :)
Gratulerer :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Gratulerer med alle de positive testene!!! Jeg bare sniker her inne denne syklusen (venter mens fredag 23 eller lørdag 24), for regner det som temmelig usannsynlig at jeg kan være gravid. Prøver likevel å følge med på "symptomer" for å kunne sammenligne syklus "uten håp" med sykluser der jeg hååååper. Til forskjell fra de foregående "med håp, men ikke resultat" (bortsett fra en mulig kjemisk i mars) så har jeg denne gangen mindre stikkinger i magen (bare bittelitt av og til etter en skikkelig vondt onsdag (4 dpo) som varte et par sekunder), men veeeeeldig ømme bryster og litt "vond smak" i munnen fra 7 dpo. Den vonde smaken kan nok minne om den metallsmaken folk snakker om. Så nå begynner jeg jo å lure, da… Lurer på om jeg skal komme meg på søndagsåpent apotek og ta en test i morgen selv om det egentlig er for tidlig.

Back
Topp