**IKM uke 21**

Slenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.mai:) og her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå;)
ImageUploadedByBV Forum1400265081.221103.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Slenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.mai:) og her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå;)Vis vedlegget 61727

Syns jeg ser svak strek på alle tre testene ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.mai:) og her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå;)Vis vedlegget 61727

Så koselig å se alle disse strekene om dagen! Må være mange som forsvinner fra dette forumet og over til terminforum.

Jeg gleder meg til å følge med her i morgen. Det er kjempe spennende selv om det ikke blir noe testing på meg riktig enda! Lykke til alle 17. Mai testere! :)

Hiver meg på, og ønsker alle testere lykke til i morra! Blir nok testing på meg også... men nå har jo jeg testa daglig i noen dager allerede!!

LYKKE TIL!!! Måtte 17 mai 2014 bli en dag dere ikke glemmer ;)

Skal teste imorgen jeg også :)
Tvi tvi til alle som skal teste imorgen ;) og ikke minst håper alle får en strålendes 17 mai :)

Good luck girls! Ganske sikker på blendahvit test, men tester for det om! :p Har såå å lyst til å drikke i morra. . Jeg burde vel ikke drikke selv om testen er negativ i morra?​

Det er helt klart noe på disse testene ja :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Føler meg skikkelig ysj i dag altså :o

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

For en natt! Jeg har vært våken veldig mange ganger.... våknet av litt akutt stikking på venstre side av lysken i 02 tiden blandt annet. Man tolker jo alt som symptomer, men vanskelig å si....
Jeg har hvertfall svidd av en test nå, syntes kanskje jeg ser antydning til en strek, men den er nok så svak at det bare er meg som ser den i tilfelle... denne gangen med test fra billigtester.no

Der svant håpet for denne gang... Supersvak strek, ikke noe sterkere enn i går :( 12 dpo i dag.

Back
Topp