samme her uten om murringene daMurringer og masse creamy cm (sorryyyyy) her idag. Optimistisk!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her uten om murringene daMurringer og masse creamy cm (sorryyyyy) her idag. Optimistisk!
Syns jeg ser svak strek på alle tre testeneSlenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.maiog her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå
Vis vedlegget 61727
Slenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.maiog her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå
Vis vedlegget 61727
Slenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.maiog her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå
Vis vedlegget 61727
Ja, det håper jeg virkeligSå koselig å se alle disse strekene om dagen! Må være mange som forsvinner fra dette forumet og over til terminforum.
I lige mådeSkal teste imorgen jeg også
Tvi tvi til alle som skal teste imorgenog ikke minst håper alle får en strålendes 17 mai
![]()
Det er helt klart noe på disse testene jaSlenger meg å her jeg da etter til tull med syklus og slikt tror og håper jeg at jeg har ikm mandag 19.maiog her er de testene jeg har tatt øverste er fra i går og de to andre fra i dag, synes det er noe svakt der og håper det skal utvikle seg bra nå
Vis vedlegget 61727
Men, sålenge du ser en strek, så er det vel håp? Ingen ekspert på dette men... jeg krysser uansett fingrene for deg.Der svant håpet for denne gang... Supersvak strek, ikke noe sterkere enn i går12 dpo i dag.
Det er vel ingen tvil her?????Min etter 5 min idag! Begynner å se lyset nå, tester igjen på mandag da jeg venter tr![]()
Tviler litt siden streken kommer etter 3 min, dessuten har jeg flere tester som må bli brukt oppDet er vel ingen tvil her?????