**IKM uke 21**

BTW... klarte ikke å la vær å teste meg i dag... :oops: 8 dpo i dag og som jeg kunne se: blendahvit test. Tok det på morgenurin også. Glemte å ta bilde da, kastet den i søpla etter 10 minutter ca. Men er vel fortsatt håp...! Og jeg joiner fortsatt testdaten i morra ;)

BTW... klarte ikke å la vær å teste meg i dag... :oops: 8 dpo i dag og som jeg kunne se: blendahvit test. Tok det på morgenurin også. Glemte å ta bilde da, kastet den i søpla etter 10 minutter ca. Men er vel fortsatt håp...! Og jeg joiner fortsatt testdaten i morra ;)
8 dpo er fortsatt tidlig ja.. Min var også blendahvit 8 dpo, og i dag 10 dpo syntes streken godt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

er bare 8 dpo i morgen, men har lyst å slenge meg med på testedate...er vel LIIIITT tidlig da.

du skal se du får en positiv test snart :D jeg har valgt å droppe å teste i morgen og vente til onsdag :) jeg er nok ikke mer enn 5/6 dpo ca :)

Begynt å småblø så da er nok TR på vei her.... Fikk jo aldri mer enn høy på fertilitetsmonitoren denne mnd så aner ikke om eller når EL har vært da :p men spotter alltid et par dager før så er nok den som er på vei :(

Begynt å småblø så da er nok TR på vei her.... Fikk jo aldri mer enn høy på fertilitetsmonitoren denne mnd så aner ikke om eller når EL har vært da :p men spotter alltid et par dager før så er nok den som er på vei :(
Hvordan regner du syklusen din? :)
Jeg leste en plass (husker ikke hvor) at man ikke skal regne fra og med første dag med spotting, men først når TR virkelig kommer. Skjønner? :p Så om du har regnet ifra spottedagen, så kan det hende at du har målt på feil tidspunkt med fertilitetsmonitoren? Eller måler du hver dag?

er bare 8 dpo i morgen, men har lyst å slenge meg med på testedate...er vel LIIIITT tidlig da.
Samme som meg det. 8 dpo i morgen, så er tidlig. Men ååh, så utålmodig! Har ikke bestemt meg enda. Skal, skal ikke.. :p

Hvordan regner du syklusen din? :)
Jeg leste en plass (husker ikke hvor) at man ikke skal regne fra og med første dag med spotting, men først når TR virkelig kommer. Skjønner? :p Så om du har regnet ifra spottedagen, så kan det hende at du har målt på feil tidspunkt med fertilitetsmonitoren? Eller måler du hver dag?

Stiller ikke inn på mensen før første dag med skikkelige blødninger nei :) den ber om tester fra et par dager etter mens er ferdig og til et par dager etter eggløsning... Om den ikke finner noen eggløsning fortsetter den å be om test hver dag så har jo tatt hver dag fremtil for noen dager siden :p

Men testet med strimmel i tillegg og den ble positiv for 12 dager siden så kan se ut som om strimmelen hadde rett og monitoren ikke fikk med seg eggløsning bare...

Dropper testingen i morgen jeg. Oppdaga nettopp at tappen er åpen, så da er vel løpet kjørt denne pp :( Forventa da jeg har hatt dårlig følelse for denne pp, men god følelse for neste. Tror jeg tester på tirsdag likevel, bare for å dobbelsjekket angående kjemisk.

Dropper testingen i morgen jeg. Oppdaga nettopp at tappen er åpen, så da er vel løpet kjørt denne pp :( Forventa da jeg har hatt dårlig følelse for denne pp, men god følelse for neste. Tror jeg tester på tirsdag likevel, bare for å dobbelsjekket angående kjemisk.
Hvordan er tappen ellers? Kan lite om den!

Hvordan er tappen ellers? Kan lite om den!

Rett etter tr og frem til el vil den være lukket, sitte høyt (som regel), være hard.
Under el vil den være åpen (man kan få en fingertupp inn i den), myk og sitte lavt.
Etter el og frem mot tr vil den være lulet, site høyt og være hard.
Om man ikke er gravid vil den bli som ved EL igjen rett før TR, men om man er gravid vil den forholde seg lukket frem til rett før fødsel. da gjerne også noe bakoverbøyd.

Om man har født barn før vil tappen alltid virke litt åpen :) man skal heller ikke tafse på tappen når man er grvaid da dette kan fremprovosere SA.

Back
Topp