**IKM uke 21**

Beste kombinasjonen det :p hihi!

Sporer litt av nå, men ligger her og koser med minstehunden min. Får så vondt av henne, hun har i de siste dagene begynt å halte i bakbeina, spesielt venstre bein :( Og hun virker litt trist og skuffet om da`n. Blir også lettere irritert, så det er garantert noe gærnt. Bestilt dyrlegetime i morra, så får håpe det ikke er noe superseriøst... og som kan behandles! Og så håper jeg jo det ikke blir dyrt heller... har heldigvis forsikring da men. Hun hadde liksom nylig livmorsoperasjon og det kostet 20 000 kr ca! Vi måtte bare betale litt over 4000 kr da, men likevel mye penger... er ikke billig denne hunden her, nei :p Men akk får litt vondt i matmorshjertet ja!
uff stakkars liten :( håper de finner ut hva det kan være for noe hos dyrlegen så hun får det bedre snart <3

Beste kombinasjonen det :p hihi!

Sporer litt av nå, men ligger her og koser med minstehunden min. Får så vondt av henne, hun har i de siste dagene begynt å halte i bakbeina, spesielt venstre bein :( Og hun virker litt trist og skuffet om da`n. Blir også lettere irritert, så det er garantert noe gærnt. Bestilt dyrlegetime i morra, så får håpe det ikke er noe superseriøst... og som kan behandles! Og så håper jeg jo det ikke blir dyrt heller... har heldigvis forsikring da men. Hun hadde liksom nylig livmorsoperasjon og det kostet 20 000 kr ca! Vi måtte bare betale litt over 4000 kr da, men likevel mye penger... er ikke billig denne hunden her, nei :p Men akk får litt vondt i matmorshjertet ja!
20 000??? Var det midt på natten eller i helgen eller noe? Håper alt er bra nå :)

Negativ el-test i dag også... Tipper på sen el denne gangen, om ikke den er betydelig sterkere i morgen...

Testen til høyre er dagens.
Positiv idag også. Registrerte den på cd9 som positiv også. Nå ser jo den negativ ut iforhold til dagens.

Eller har kroppen gjort et mislykket forsøk på el, og prøver igjen nå?

Tempen har ihvertfall sunket veldig, så el har ikke vært.
ImageUploadedByBV Forum1399545151.281440.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg synes CD 9 ser negativ ut men dagens positiv :D

Taster på appen :)

Dagens test er veldig positiv Bella75 :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Takk for svar damer!

Ja, den cd9 ser negativ ut nå, den er jo tørket, men den var noe sterkere tidligere...men ser jo nå at dagens er jo uten tvil positiv.

Hjelpes, da blir det humping i dag også, vi er faktisk litt slitne av all humpingen.:D samt at mannen er litt småsjuk. Jeg trodde jo el kom mye tidligere, siden jeg hadde så sterke tester alerede fra mandag av, så vi har stått på hele uka.

Satser på at tempen stiger i morgen da, slik at vi får hvile . Hehehehehe! :-D

Dagens EL test klin lik som i går og dagen før der. Kjenner jeg er fryktelig lei og håpet om at det skal klaffe nå begynner å gå bort

Tror jeg hadde el i går, hadde sterkere strek i går enn i dag så den har sikkert vært! Meeen i såfall er jeg 1dpo! :)

Fra BV appen :)

20 000??? Var det midt på natten eller i helgen eller noe? Håper alt er bra nå :)

Dro dit på kvelden søndag ja. Og så ble hun over fram til tirsdag, fikk operasjon og så hentet vi henne onsdag. Ble jo blodprøver, røngten, bedøvelse og så ikke minst operasjonen og smertestillende. Blir jo en del tilslutt.

Nå har vi vært hos dyrlegen og det viser seg at hun har fått kneskåla ut av ledd! Auu! Stakkar liten. Hun fikk bedøvelse og det ble tatt røngtenbilder, og det viser seg at venstre kneskål lå løst så det flyttet seg fram og tilbake hele tiden. Så nå har hun fått smertestillende og operasjonen skjer i neste uke. Uff, den lille hunden har gått gjennom mye! Og hun er bare 1 og et halvt år gammel. :confused013

Dro dit på kvelden søndag ja. Og så ble hun over fram til tirsdag, fikk operasjon og så hentet vi henne onsdag. Ble jo blodprøver, røngten, bedøvelse og så ikke minst operasjonen og smertestillende. Blir jo en del tilslutt.

Nå har vi vært hos dyrlegen og det viser seg at hun har fått kneskåla ut av ledd! Auu! Stakkar liten. Hun fikk bedøvelse og det ble tatt røngtenbilder, og det viser seg at venstre kneskål lå løst så det flyttet seg fram og tilbake hele tiden. Så nå har hun fått smertestillende og operasjonen skjer i neste uke. Uff, den lille hunden har gått gjennom mye! Og hun er bare 1 og et halvt år gammel. :confused013
Huff, hvordan hund har du? Stakkars liten :(

Ekle detaljer!!

I dag har jeg masse utflod!! Melkeaktig og det stivner etter hvert. Lukter skarpt ish... hva er dette forno a? Elslim? :confused:
Burde vi hoppe til køys? :p

Ekle detaljer!!

I dag har jeg masse utflod!! Melkeaktig og det stivner etter hvert. Lukter skarpt ish... hva er dette forno a? Elslim? :confused:
Burde vi hoppe til køys? :p
Aldri hatt det før jeg men tror det er EL slim ja :)

Ååhh var liksom 2 dpo i dag da... og fikk positiv el test den 04.05 jo!! Åssen kan det ha seg? Skjønner ingneting jeg :P Men da får det bli litt humping i dag å da.. sånn for sikkerhetsskyld? :confused:

Ååhh var liksom 2 dpo i dag da... og fikk positiv el test den 04.05 jo!! Åssen kan det ha seg? Skjønner ingneting jeg :P Men da får det bli litt humping i dag å da.. sånn for sikkerhetsskyld? :confused:
Åja, nei da vet jeg ikke :p ta en runde for sikkerhetsskyld :)

Du kan nok satse på det har det likedan ved EL :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

De tuller ikke når de skriver at bivirkninger etter pergo kan være svimmelhet :P Hoho her går det rundt i dag :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ai, ai... Hun er veldug ung til å ha fått livmorbetennelse, så da har dere hatt uflaks :( Og det er helt klart at det koster veldig mye mer når det er snakk om helger og oppstalling over natten, så da henger nok prisen på greip...

Blir sikkert en dyr operasjon nå igjen da? Så det andre kneet fint ut? Masse lykke til, da'

Ai, ai... Hun er veldug ung til å ha fått livmorbetennelse, så da har dere hatt uflaks :( Og det er helt klart at det koster veldig mye mer når det er snakk om helger og oppstalling over natten, så da henger nok prisen på greip...

Blir sikkert en dyr operasjon nå igjen da? Så det andre kneet fint ut? Masse lykke til, da'

Ja, stakkars liten fortjener jo ikke noe av dette! Men nå får hun masse kos og slapper av i godsenga si osv. Hun har også spist litt og fått smertestillende, noe som gjorde at hun kviknet til litt og klarte å gå ut på do. Håper veldig at hun snart får slippe dyrlegen på en laaang stund!

Det andre kneet så helt fint ut og alt annet så også fint ut. Så forhåpentlgivis blir hun bra igjen etter operasjonen. Ja, det blir en dyr operasjon, men håper jo forsikringa dekker det! :) Takktakk!

Back
Topp