**IKM uke 21**

FF har satt kryss hos meg og mener EL har vært på cd8. Jeg er veldig usikker.

Hadde EL-slim på cd7 og murringer i korsryggen på cd8, så husker at jeg syntes at dette kjentes ut som EL, men at jeg slo det fra meg siden det var så tidlig.

Er spent på om EL-testen er sterkere eller svakere i dag. Om den er svakere, kan FF ha rett, og om den er sterkere, ja, da har nok ikke EL vært ennå.

Sent from my iPhone using BV Forum

2 dpo i dag ;) Fikk elslim 8 mai så satt meg tilbake så ja. Men at jeg er 2 dpo alt syns jeg går fort! :P

Negativ el test idag. Så da er det vel over for denne pp :) DPO! :)

Må si denne første ppen med pergo har vært annerledes.
Har hatt neeesten positive el tester helt siden mandag, normalt har jeg svake el tester inntil jeg får positiv. Denne pp har jeg blitt "lurt" mange ganger til å tro at den har vært positiv, men så har den blitt enda sterkere dagen etter.
Av den geunn så har det blott humping hver dag! Mannen var sliten ass... :) ble en siste hump idag tidlig, så får vi si at det holder. :)
Har også hatt el smerter over 4-5 dager! Vanligvis 1-2 dager ... Til og med idag har jeg el smerter. Au au au.

God helg alle!

Sent from my iPad using BV Forum

CD 20 idag. 6 dager siden EL, har helt forferdelig til humørsvigninger og får vondt på tunga av en slags sterk jernsmak fra gafflene vi har, mener å huske at jeg var slik før jeg fant ut at jeg var gravid sist gang også! Gubben kjenner ikke smaken på gaffelen :p :rolleyes: 9 dager til g-test!

Positiv EL-test i dag, selv om det bare var to timer siden jeg hadde tisset :) I kveld skal vi spise hummer, så da er det vel også sjanse for å få lurt mannen :P

Så blir det spennende å se hva som skjer med EL-tester og temp de neste dagene!

Har helt syke mensmurringer :o for morroskyld skal jeg ta en test til onsdag og de om jeg får en svak strek :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Regner med jeg tester allerede tirsdag eller onsdag jeg.. Klarer nok ikke vente lengre ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er ikke det sykt tidlig å ta en g-test da? 7-8 dpo, det vil jo si 1-2 dager etter at egget faktisk har festet seg i livmoren (ettersom det tar 6 dager for egget å komme ned til livmoren)? :confused:

Er ikke det sykt tidlig å ta en g-test da? 7-8 dpo, det vil jo si 1-2 dager etter at egget faktisk har festet seg i livmoren (ettersom det tar 6 dager for egget å komme ned til livmoren)? :confused:

Jo det eg tidlig.. Men har på følelsen an mine egg er litt kjappe ;) Har fått veldig svak strek allerede 6 dpo forrige pp. 8 dpo har streken vært veldig tydelig de to forrige periodene. Og fikk positiv cb-digital 9 dpo i mars. Kjemisk begge gangene da.. :(

Jo det eg tidlig.. Men har på følelsen an mine egg er litt kjappe ;) Har fått veldig svak strek allerede 6 dpo forrige pp. 8 dpo har streken vært veldig tydelig de to forrige periodene. Og fikk positiv cb-digital 9 dpo i mars. Kjemisk begge gangene da.. :(

Ååja! Måtte jo spørre :p får krysse fingrene da ;)

Teit spm men..... Hvis egget ikke blir befruktet, når kommer det ut? Eller kommer det ut? Kan vi se det? :-0
Slik blir det når en tenker for mye...

Teit spm men..... Hvis egget ikke blir befruktet, når kommer det ut? Eller kommer det ut? Kan vi se det? :-0

Nei egget trekker seg tilbake igjen. Visst egget kommer ut så er det noe riktig galt med underlivet :p Når man får eggløsning så ligger egget midt imellom livmor og eggstokk, også sprekker det bitte litt og da får vi det berømte EL-slimet :) er ihvertfall slik jeg forsto det når jeg så en video om befruktning, og leste litt om det :)

Eggcellen kommer ut sammen med mensen om den ikke har blitt befruktet. Den er omtrent like stor som et punktum i en vanlig bok eller avis, og ikke mulig å finne i alt det andre. Men stor til celle å være, da :)

Eggcellen kommer ut sammen med mensen om den ikke har blitt befruktet. Den er omtrent like stor som et punktum i en vanlig bok eller avis, og ikke mulig å finne i alt det andre. Men stor til celle å være, da :)
Selve egget kommer vel ikke ut? Det går vel i oppløsning etter å ha trekt seg tilbake og deretter blir til små eggceller?

Last edited:
Snart CD 16 :D tiden har gått kjempe fort og det kommer den kommende uka til å gjøre også :D har fri en uke nå med mindre de ringer etter meg på jobb :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Last edited:
Snart 16 dpo :D tiden har gått kjempe fort og det kommer den kommende uka til å gjøre også :D har fri en uke nå med mindre de ringer etter meg på jobb :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

16 dpo??

Taster på appen :)

Back
Topp