Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kommer snart etter frøkenSå heldig dere er!
Taster på appen![]()
Ja, spent på dagens EL testDu kommer snart etter frøken*holder deg i hånda og drar deg med*
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Ja, spent på dagens EL test
Taster på appen[/quot]
håper den er super positiv![]()
Krysser fingerne :CDersom den er positiv betyr det at kroppen min er helt i rute igjen så, håper
Taster på appen![]()
Ikke tenk på det! Kanskje den blir positiv i morgen eller overmorgen?Æsj den er negativ... Kjenner jeg mister litt motet
Taster på appen![]()
Ja, synes den kan komme snart! Lei av å ha sen EL..Ikke tenk på det! Kanskje den blir positiv i morgen eller overmorgen?
Når EL kommer, kan variere fra syklus til syklus, så det er ikke alltid den kommer på den samme dagen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme herOmtrent lik el-test hos meg som hos Lanterne og Twinklem CD 10 i dag, vanligvis el mellom CD 13 og 15... Føles overhode ikke som om noe er på gang enda.
Ja, vi får seSamme herpleier alltid å få positiv CD 16 og det er i dag men vi får bare vente. Vi får EL kanskje samtidig vi da
Taster på appen![]()
Omtrent lik el-test hos meg som hos Lanterne og Twinklem CD 10 i dag, vanligvis el mellom CD 13 og 15... Føles overhode ikke som om noe er på gang enda.
Hihi, kanskje det blir synkron-EL?Vis vedlegget 60274 våre ser like ut lanternemin blir enten positiv i morgen eller over i morgen regner jeg med
Taster på appen![]()
Hvis du fikk positiv EL-test på mandag, betyr det at EL kan komme innen 48 timer. I teorien kan det si at du ennå ikke har hatt el, men at det kommer til å skje i løpet av kvelden.Da er timen hos gyn unnagjort, og jeg skjønner ingenting!
Etter min beregning skulle EL kommet i dag, men EL-test viste at den var på mandag. Samtidig hadde jeg typiske EL smerter (som jeg kjenner igjen hver måned). Det passa meg så fint at den var på mandag, ettersom sambo reiste bort på mandags morgen, og vi la inn aksjer søndag
MEN i dag sier gyn "Du har en glatt og fin livmor, og her kan jeg se eggløsningen er rett rundt hjørnet".
WHAAAT, så det jeg har TRODD er EL smerter, viser seg å ikke være det likevel? Er det normalt å kunne ha litt stikkinger og mensmurringer i dagene før EL? Og hva med EL slim? Det hadde jeg mandagen og bittelitt tirsdagen... i dag har jeg ingenting!
Løpet kjørt denne perioden tenker jeg!