**IKM uke 21**

Hehe, ja og hvis ikke blir fruen sur :p orker mann ikke så skal mann ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tenk hvis det var motsatt da.. at de tvang oss. Jeg prøver å tenke litt sånn, så jeg ikke blir så frustrert på han :P Så langt har jeg klart å skjule frustrasjonen og heller gjort det litt lettere for han ;)

Så deilig å ha fri fra jobb idag uten unge og mann hjemme! Sitter å ser på fødeavdelingen og kan gjøre hva jeg vil :D

Denne perioden har jeg kuttet ut eltester. Jeg har funnet ut at det ikke er noe for meg siden jeg hater å gå rundt dehydrert og tissetrengt. Syklusen min pleier å være veldig regelmessig, så jeg vet ca når el nærmer seg allikevel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, slike dager verdsettes og nytes max! Men må nok dra frem vaskekluten og støvsugeren allikevel, iløpet av dagen ;) gleder meg igrunnen litt til å gå hjemme med en nyfødt igjen :p

Ja, det er deilig. Jeg jobber bare vikariat, 50%, så har et par dager i uka hvor jeg er hjemme alene og kan gjøre akkurat hva jeg vil. Men jeg bruker likevel disse dagene på husarbeid, lange turer med hundene, trening og sånne fornuftige ting. Sånn som i dag regner det ute og ingen av hundene vil ut! haha. Og da får jeg litt mer god tid... har blant annet trent i dag, gjort masse husarbeid, flyttet ting som har stått i veien LENGE ned til boden og GUD så deilig. Tipper samboer blir litt fornøyd når han kommer hjem :P

Og når vi først er innpå det.. lurer på åssen dere andre bor? hus, leil osv? Og hvor stort? hehe. Her bor vi i en leilighet vi leier av foreldrene mine, så leier ganske billig inkl. alt. Veldig greit ettersom vi sparer for livet til bolig :P Den er på knappe 40 kvm.

Ja, det er deilig. Jeg jobber bare vikariat, 50%, så har et par dager i uka hvor jeg er hjemme alene og kan gjøre akkurat hva jeg vil. Men jeg bruker likevel disse dagene på husarbeid, lange turer med hundene, trening og sånne fornuftige ting. Sånn som i dag regner det ute og ingen av hundene vil ut! haha. Og da får jeg litt mer god tid... har blant annet trent i dag, gjort masse husarbeid, flyttet ting som har stått i veien LENGE ned til boden og GUD så deilig. Tipper samboer blir litt fornøyd når han kommer hjem :P

Og når vi først er innpå det.. lurer på åssen dere andre bor? hus, leil osv? Og hvor stort? hehe. Her bor vi i en leilighet vi leier av foreldrene mine, så leier ganske billig inkl. alt. Veldig greit ettersom vi sparer for livet til bolig :P Den er på knappe 40 kvm.

Jeg har enten 1 eller 2 dager fri i uka :p inkludert søndagen! Jobber i butikk.

Vi bor i hus, leier enn så lenge. Tror selve huset er rundt 120 kvm. 2 etasjer. Også har vi en stor veranda og en stor hage utenom :) ikke så lenge siden vi flyttet fra en leilighet på 117 kvm, to etasjer, men jæ*** dårlige løsninger. Kommer nok til å kjøpe plassen etterhvert. :)

Vi har akkurat kjøpt hus. Flyttet inn for to uker siden. Nå står oppussing for tur. :)

ImageUploadedByBV Forum1399379871.006998.jpg

De tre siste dagers el tester. De er alle nestenpositive og like sterke synes jeg..

Fikk en sånn "hjelp er jeg gravid" tanke. Forrige mens var kort og kjemperar... Og sånne sterke (men negative)el tester har jeg aldri hatt så mange dager på rad før.

Vis vedlegget 60127

De tre siste dagers el tester. De er alle nestenpositive og like sterke synes jeg..

Fikk en sånn "hjelp er jeg gravid" tanke. Forrige mens var kort og kjemperar... Og sånne sterke (men negative)el tester har jeg aldri hatt så mange dager på rad før.

Kan ikke pergo klusse litt med når EL kommer? Kan hende det er det som virker inn.

Kan ikke pergo klusse litt med når EL kommer? Kan hende det er det som virker inn.

Ja, helt sikkert. Jeg får tempe og teste som vanlig + humpe så ser vi hva som skjer. :-D

Vis vedlegget 60127

Cd 9 så sterkere ut enn de to andre, ut ifra bilde ihvertfall :p

ImageUploadedByBV Forum1399387318.492865.jpg
hmmm...

Dagens er kanskje positiv?

Ja litt sånn nesten kanskje? Vanskelig de!

Ja, jeg tror den er på nippet!! Hvis den blir svakere i morgen så hadde den garantert vært sterkere senere i kveld :)

Taster på appen :)

Nå har jeg el-smerter! Hatt det i ett par timer.. Det trykker og presser litt der nede,føltes som menssmerter. Betyr det at jeg har el akkurat nå?

Back
Topp