Hvordan kjenner du det?Kjennes ut som om egget løsner nå, så da er det bare å kjøre på
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kjenner du det?Kjennes ut som om egget løsner nå, så da er det bare å kjøre på
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hvordan kjenner du det?![]()
Jasså!!! Er det det disse stikkingene erFår små stikninger på den siden av magen som egget løsner fra.
Ja det har jeg hørt, at man kan få ømme pupper osv. Men jeg har bare opplevd det under graviditet, aldri ved TR eller ELEr voksende pupper også et el-symptom?Jeg har gigaboobs i dag. (mye vann i puppene i think) og kjenner litt stikkinger under magen på høyre side. Ikke noe plagsomt eller vondt, det bare stikker litt. Tror også el-slim begynner å komme...?
Merker jeg begynner å bli litt utålmodig![]()
Ja det har jeg hørt, at man kan få ømme pupper osv. Men jeg har bare opplevd det under graviditet, aldri ved TR eller EL![]()
Skrev osv daHar ikke ømme pupper, de er bare store![]()
Skrev osv dahar selv aldri kjent noe på puppene bortsett ved graviditet, de ble aldri ømme men de ble gigasvære på bare to uker. Gikk opp to bh-str, på to uker!! Så om du ikke er gravid allerede, så er det nok EL som lurer?
bare å hoppe i høyet
![]()
Hihi, ser den! Heldigvis så lever disse små knottene lenge i kjeden, så ddt er nok ikke noe stressHehe. Jeg pleier å få gigasvære før mens, så dette er et typisk el/pms symptom for megJa er nok EL som lurer. Men i dag blir det ikke no humping, vi trenger en dags pause
![]()
Hihi, ser den! Heldigvis så lever disse små knottene lenge i kjeden, så ddt er nok ikke noe stress![]()
Håper vi får noen flotte presangerJeg også! Første pergo på meg også. Masse nytt håp!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn følte jeg meg i gårNår vi først har hoppet i høyet hver dag siden 27.04, er det nesten litt vemodig å ikke gjøre det i dag åFår nesten litt panikk haha. Neida...joda! Men vet at annenhver dag også fungerer kjempefint, så ja..
Sånn følte jeg meg i gårvar litt rart å ikke ha litt kos i går før legge tid
men i dag blir det kos
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Sånn følte jeg meg i gårvar litt rart å ikke ha litt kos i går før legge tid
men i dag blir det kos
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Hahah, stakkarsTror det har blitt litt mye i det siste på min mann, han klarte rett og slett ikke å komme, og det har aldri skjedd førog jeg ble irritert, for "hva var poenget med å holde på så lenge i går da" hehe, uff må skjerpe meg!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hahah, stakkars![]()
Tror det har blitt litt mye i det siste på min mann, han klarte rett og slett ikke å komme, og det har aldri skjedd førog jeg ble irritert, for "hva var poenget med å holde på så lenge i går da" hehe, uff må skjerpe meg!
Haha sånn hadde min mann det i går. Men han klarte tilslutt å komme, heldigvisSå har lovet ham pause i dag hihi.
Hehe, uff det må gå litt ut over prestasjonsangsten til disse karene etterhvert. Det kan jo ikke være bare enkelt :-o
Nei,det er jo ikke enkelt da. Når man nesten ikke rekker å få igjen lysten før man må peise på igjen, så er det ikke rart det blir litt vanskelig å kommeog så i tillegg gir det motsatt effekt hvis man liksom sier/tenker at man skal/må komme... men når man derimot sier "ikke kom!" så MÅÅÅ man hahah.