**IKM uke 21**

Men dere, hvis mann tester rett etter blødning. Kan ikke da eggløsningstestene slå ut uten at mann egentlig har eggløsning? Det skjedde nemlig meg forje gang jeg var prøver. Så fikk jeg positiv eggløsningstest igjen senere samme periode, rundt "normal" tider. Lurte da på om jeg hadde hatt 2 eggløsninger, men da var det noen som sa det kunne være at det var for kloss på mensen. Ble forresten gravid den ppen ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Testene slår ut når hormonet LH er høyt. OM du faktisk får el kan ikke testen si. Uansett når i syklusen du er.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har så lyst til å havne på februar om dagen at jeg nesten føler meg gravid :P:P funker det med en kald dusj tro eller et hopp i havet? for å roe ned forhåpningene:P

Jeg og! Har bursdag i februar også, så hadde vært fint med bebis da!

ååh da må det bare være meningen at det skal klaffe denne pp:D

jeg hadde termin med tvillinger i februar i fjort og om jeg kan få det samme igjen nå så hadde jeg vært så utrolig takknemmelig :D

ååh da må det bare være meningen at det skal klaffe denne pp:D

jeg hadde termin med tvillinger i februar i fjort og om jeg kan få det samme igjen nå så hadde jeg vært så utrolig takknemmelig :D
Da får vi krysse fingrene for at den fine maimånden gir en lykkelig februar :)

Her skjer det jo ting :) Happy humping til alle dere som har kommet så langt!

Jeg begynner ikke med testing etter EL før på onsdag, regner med EL i løpet av uken... Denne fasen av syklus er såååååååå kjedelig!

Jeg begynner ikke med testing etter EL før på onsdag, regner med EL i løpet av uken... Denne fasen av syklus er såååååååå kjedelig!
Helt enig! Jeg begynner med testingen tirsdag eller onsdag, og etter da blir det jo spennende ;)

Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
mamma_mia_93
Bella<3
Kontrollfrik

IKM tirsdag 20.mai
Misscoral
Miina
Marte83

IKM onsdag 21.mai
Afa

IKM torsdag 22.mai
Geminigirl
Gulsløyfe
Hope90
Bella75
Bea810
Mamma til jente'09<3
Bia123

IKM fredag 23.mai
Rosa-frøken
Lillegull09

IKM lørdag 24.mai
Fru.Sol
Nummer en
Goldenticket
Medusa_83
Lanterne

IKM søndag 25.mai
Twinkle
Kreativmamma

:D GRAVID

:( TR

Over IKM

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)

Kan du skrive meg opp på 21? :)

Da får vi krysse fingrene for at den fine maimånden gir en lykkelig februar :)

Krysser det som krysses kan :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Gjett om :o kunne ikke vært mer enig:P dagene før dpo er så grå, men veldig spennende når det nærmer seg ikm og man endelig er dpo :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

CD 11 i dag :D lurer på om ikke EL kommer i dg eller i morgen :P gleder meg værtfall til å komme over i dpo ;)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

CD 11 i dag :D lurer på om ikke EL kommer i dg eller i morgen :P gleder meg værtfall til å komme over i dpo ;)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Samma her!! Ifølge kalenderen skal EL være idag, men med de smertene og kvalmen og alt slimet igår så var nok EL da! Heldigvis la vi inn aksjer i 12 tida på dagen da :p men blir nok en gang i kveld også, for å være sikker :D Så er jeg vel over i dpo?

Hmm, har jeg hatt eggløsning allerede?

Dagens test:

2n8rnev.jpg

Den er svakere enn i går. Men jeg har ikke hatt noe særlig utflod/el-slim. Er egentlig bare litt fuktig/småvått... har jeg hatt el eller hva skjer? Forrige mnd fikk jeg positiv eltest 5.04 og el-slim 8-9.04. Lurer på om jeg hadde positiv el-test i går og får elslim om noen dager?

Litt forvirra :P

Hmm, har jeg hatt eggløsning allerede?

Dagens test:

2n8rnev.jpg

Den er svakere enn i går. Men jeg har ikke hatt noe særlig utflod/el-slim. Er egentlig bare litt fuktig/småvått... har jeg hatt el eller hva skjer? Forrige mnd fikk jeg positiv eltest 5.04 og el-slim 8-9.04. Lurer på om jeg hadde positiv el-test i går og får elslim om noen dager?

Litt forvirra :P

Hmm jøss!! Så rart, kanskje kroppen produserer mye LH, eller hva det heter, før eggløsningen din??

Jeg skjønner ingenting, cb monitoren sier fortsatt bare høy på meg og nå er billigtestene blitt negative igjen så de mener eggløsning har vært og monitoren mener EL ikke har kommet enda :p

får fortsette å teste og hoppe i høyet hver kveld noen dager til da for å være sikker så får jeg bare se når mensen eventuelt kommer om strimmelene eller monitoren hadde rett for mens pleier å komme akkurat 14 dager etter EL :p

Hmm jøss!! Så rart, kanskje kroppen produserer mye LH, eller hva det heter, før eggløsningen din??

Aaaner ikke altså! Men har lest flere steder nå at flere har fått positiv el-test og null el-slim og evt fått slim noen dager etter positiv test. Godt vi la inn noen askjer i går kveld, for jeg kan kanskje ha hatt el i natt!! Bør vel legge inn noen akjser i dag å, så har vi gjort vårt beste? :p Men når/hvis jeg får el-slim om noen dager burde vi humpe da å vel? I tilfelle !! Ble egentlig bare litt forvirra og småstressa av alt dette, jeg! pjuh! hehe

Aaaner ikke altså! Men har lest flere steder nå at flere har fått positiv el-test og null el-slim og evt fått slim noen dager etter positiv test. Godt vi la inn noen askjer i går kveld, for jeg kan kanskje ha hatt el i natt!! Bør vel legge inn noen akjser i dag å, så har vi gjort vårt beste? :p Men når/hvis jeg får el-slim om noen dager burde vi humpe da å vel? I tilfelle !! Ble egentlig bare litt forvirra og småstressa av alt dette, jeg! pjuh! hehe
Legg inn akjser i kveld også du ;) også fortsetter dere bare annenhver dag etter det :D da er dere sikre!

Samma her!! Ifølge kalenderen skal EL være idag, men med de smertene og kvalmen og alt slimet igår så var nok EL da! Heldigvis la vi inn aksjer i 12 tida på dagen da :p men blir nok en gang i kveld også, for å være sikker :D Så er jeg vel over i dpo?
Da er du i dpo :D har fått lagt inn en del aksjer vi også i helgen så håper virkelig det klaffer nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ja, det får vi gjøre ;) Håper såååå på klaff!

Den var kinky! Hmm, du blir vel dpo etter slimet da? Da er du liksom heeeelt ferdig med alt.. :p?

Når kan jeg si at jeg er i dpo land da?
Da er du i dpo :D har fått lagt inn en del aksjer vi også i helgen så håper virkelig det klaffer nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ja får satse på klaff hos alle sammen :D

Back
Topp