Kanskje den slår ut utover dagen da?Skjønner ingenting nå, positiv EL strimmel i går men clear blue monitoren viser fortsatt bare høy, ikke Max? Hva betyr det da? Har jeg EL eller ikke....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje den slår ut utover dagen da?Skjønner ingenting nå, positiv EL strimmel i går men clear blue monitoren viser fortsatt bare høy, ikke Max? Hva betyr det da? Har jeg EL eller ikke....![]()
åå herremin det var godt sasiste pergotablett idag! Nå innledes prøvehumpe-periodenbegynte på pergo på dag 3, mensen forsvant så godt som med en gang. Er dette vanlig, mon tro?
Tipper EL ca fredag, men nå kan det hende det blir litt annerledes med pergo, skal begynne med el tester idag. Fikk et lass fra billigtester.dk her forrige dagen.
Ha en fin søndag alle!
Sent from my iPad using BV Forum
Det sies at det tar ca 14 dager fra positiv el til tr dukker oppp om man ikke er blitt gravid daÅ? Nå er jeg ikke helt med her. Har jeg IKM dato tidligere da? Pleier å ha en syklus på 30-31 dager. Eller menes det at jeg kan teste meg flere dager før ikm fordi el kom tidlig?
Det sies at det tar ca 14 dager fra positiv el til tr dukker oppp om man ikke er blitt gravid da![]()
Tiden mellom TR og EL kan variere litt, mens tiden mellom EL og TR er vanligvis ca. like lang. Den tiden kalles lutealfase. Jeg har en lutealfase på 12-13 dager, men EL har kommet på forskjellige dager hver mnd.Å? Nå er jeg ikke helt med her. Har jeg IKM dato tidligere da? Pleier å ha en syklus på 30-31 dager. Eller menes det at jeg kan teste meg flere dager før ikm fordi el kom tidlig?
Tiden mellom TR og EL kan variere litt, mens tiden mellom EL og TR er vanligvis ca. like lang. Den tiden kalles lutealfase. Jeg har en lutealfase på 12-13 dager, men EL har kommet på forskjellige dager hver mnd.
I bunn og grunn betyr det at du kan få IKM tidligere. Hvis du vet når du har EL, kan du regne IKM som ca 14 dager seinere.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det kan du, men det er jo helt opp til deg så klartSå selv om jeg venter IKM 22. mai, kan jeg likevel teste meg 14 dager etter el selv om det ikke er 22 helt enda? Hadde liksom planer om å teste meg på tr dagen hvis den ikke kom...![]()
Kanskje den slår ut utover dagen da?![]()
Det stemmer!Ok, takk for svar! Jeg bare tar det jeg hadde i forrige måned da. Jeg fikk positiv el-test den 5.04 noe som betyr el 6.04 kanskje? Og fikk tr den 21.04 og det er 15 dager etter el. Så hvis det er det samme denne måneden, har på følelsen av el i morra, så kan jeg regne med ikm dato 20.05 istedet da?![]()
Kanskje positiv i morgen, da? Det tidligste jeg har fått positiv på, var cd 9. Tror vi har snakket sammen om dette med el veldig tidlig i syklusen.
Ja, det tror jeg vi har. Jeg blir like sjokka hver pp hvor tidlig el kommer.Kanskje positiv i morgen, da? Det tidligste jeg har fått positiv på, var cd 9. Tror vi har snakket sammen om dette med el veldig tidlig i syklusen.
Hoho
Jo, helt topp, men har ikke lagt inn så mye aksjer før nå da. Har jo hatt tr, idag er andre dag uten blødning.Hohoer ikke dette litt deilig da? Så er det ikke så lenge til ikm
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Sånn var det hos meg også denne gangen, tror jeg da!Jo, helt topp, men har ikke lagt inn så mye aksjer før nå da. Har jo hatt tr, idag er andre dag uten blødning.
Da er det bare å sette igang daJo, helt topp, men har ikke lagt inn så mye aksjer før nå da. Har jo hatt tr, idag er andre dag uten blødning.
Da er det bare å sette igang da