Hehe, ja og hvis ikke blir fruen surorker mann ikke så skal mann ;-)
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Tenk hvis det var motsatt da.. at de tvang oss. Jeg prøver å tenke litt sånn, så jeg ikke blir så frustrert på han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja og hvis ikke blir fruen surorker mann ikke så skal mann ;-)
Så deilig å ha fri fra jobb idag uten unge og mann hjemme! Sitter å ser på fødeavdelingen og kan gjøre hva jeg vil![]()
Ja, slike dager verdsettes og nytes max! Men må nok dra frem vaskekluten og støvsugeren allikevel, iløpet av dagenDet hørtes nydelig ut![]()
Ja, slike dager verdsettes og nytes max! Men må nok dra frem vaskekluten og støvsugeren allikevel, iløpet av dagengleder meg igrunnen litt til å gå hjemme med en nyfødt igjen
![]()
Ja, det er deilig. Jeg jobber bare vikariat, 50%, så har et par dager i uka hvor jeg er hjemme alene og kan gjøre akkurat hva jeg vil. Men jeg bruker likevel disse dagene på husarbeid, lange turer med hundene, trening og sånne fornuftige ting. Sånn som i dag regner det ute og ingen av hundene vil ut! haha. Og da får jeg litt mer god tid... har blant annet trent i dag, gjort masse husarbeid, flyttet ting som har stått i veien LENGE ned til boden og GUD så deilig. Tipper samboer blir litt fornøyd når han kommer hjem
Og når vi først er innpå det.. lurer på åssen dere andre bor? hus, leil osv? Og hvor stort? hehe. Her bor vi i en leilighet vi leier av foreldrene mine, så leier ganske billig inkl. alt. Veldig greit ettersom vi sparer for livet til boligDen er på knappe 40 kvm.
Vi har akkurat kjøpt hus. Flyttet inn for to uker siden. Nå står oppussing for tur.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan ikke pergo klusse litt med når EL kommer? Kan hende det er det som virker inn.Vis vedlegget 60127
De tre siste dagers el tester. De er alle nestenpositive og like sterke synes jeg..
Fikk en sånn "hjelp er jeg gravid" tanke. Forrige mens var kort og kjemperar... Og sånne sterke (men negative)el tester har jeg aldri hatt så mange dager på rad før.
Ja, helt sikkert. Jeg får tempe og teste som vanlig + humpe så ser vi hva som skjer. :-DKan ikke pergo klusse litt med når EL kommer? Kan hende det er det som virker inn.
Cd 9 så sterkere ut enn de to andre, ut ifra bilde ihvertfallVis vedlegget 60127
De tre siste dagers el tester. De er alle nestenpositive og like sterke synes jeg..
Fikk en sånn "hjelp er jeg gravid" tanke. Forrige mens var kort og kjemperar... Og sånne sterke (men negative)el tester har jeg aldri hatt så mange dager på rad før.
Ja den var ganske tydelig!
Den der var litt vanskelig altså... Bare legg inn aksjer dere
Ja litt sånn nesten kanskje? Vanskelig de!Den der var litt vanskelig altså... Bare legg inn aksjer dere
Taster på appen![]()
Ja, jeg tror den er på nippet!! Hvis den blir svakere i morgen så hadde den garantert vært sterkere senere i kveldJa litt sånn nesten kanskje? Vanskelig de!