IKM uke 21❤️

Har veldig lite eggløsningssmerter da, pleier å ha så vondt at jeg er sengeliggende nesten :dead: :laughing021 Så er ikke sikkert det nærmer seg heller… Hvor mange dager pleier du å ha høy på monitor? Og hvor mange dager har du hatt høy nå? Jeg er på 3 dag med høy nå
Har generelt lite ubehag både ved el og mens jeg :laughing002
Det aaaaaner jeg ikke.. var vel dag 4 nå, med blinkende smiley på cb lilla.. målingene på miraen holder seg lave.. så får vel smøre meg med tålmodighet:bag:
El testene er heller ikke til å bli kloke av :confused005
IMG_4218.jpeg
 
Har generelt lite ubehag både ved el og mens jeg :laughing002
Det aaaaaner jeg ikke.. var vel dag 4 nå, med blinkende smiley på cb lilla.. målingene på miraen holder seg lave.. så får vel smøre meg med tålmodighet:bag:
El testene er heller ikke til å bli kloke av :confused005 Vis vedlegget 434184
Ååhh du er heldig! Jeg må ta Paracet fordi det er så vondt rundt eggløsning :laughing021 Åja okei, men du er jo bare på CD12 da! Vet ikke om jeg har spørt om dette før, men når pleier du å ha eggløsning da?❤️
 
Ååhh du er heldig! Jeg må ta Paracet fordi det er så vondt rundt eggløsning :laughing021 Åja okei, men du er jo bare på CD12 da! Vet ikke om jeg har spørt om dette før, men når pleier du å ha eggløsning da?❤️
Er nok det :hilarious: er det; men aner ikke når jeg kan forvente el, siden jeg slutta på pilla i mars, har jeg kun hatt en syklus:shy:
 
Jeg er nå på syklus dag 9. Monitor viser «lav».
Jeg oppdaget litt blank slimete utflod idag, og lurer på om det kan være eggløsningslim? Dette har jeg hørt andre har, men aldri sett at jeg har hatt det selv. Tror dere dette var det? Hadde samleie bare for «sikkerhetsskyld» Men når er det normalt i syklus å få det? rett før eggløsning eller samme dag som eggløsning? pleier ikke få eggløsning før dag 13,14 eller 15…. så lurer på hva dette var for noe siden jeg er i syklus dag 9. Ingen andre symptomer på eggløsning.
 
Jeg er nå på syklus dag 9. Monitor viser «lav».
Jeg oppdaget litt blank slimete utflod idag, og lurer på om det kan være eggløsningslim? Dette har jeg hørt andre har, men aldri sett at jeg har hatt det selv. Tror dere dette var det? Hadde samleie bare for «sikkerhetsskyld» Men når er det normalt i syklus å få det? rett før eggløsning eller samme dag som eggløsning? pleier ikke få eggløsning før dag 13,14 eller 15…. så lurer på hva dette var for noe siden jeg er i syklus dag 9. Ingen andre symptomer på eggløsning.
Jeg er på cd11 og har hatt samme som du beskriver i et par dager. El-testene er negative enn så lenge. Jeg har en del eggløsningsslim rundt el, og da er det i en annen liga enn det jeg har nå. Så det er nok ikke unormalt at det starter opp sånn smått noen dager før eggløsningen inntreffer :joyful:
 
Tror ikke det blir før i morgen.. er denne syklusen lik den forrige, bygger det seg litt opp, for så å gjør et hopp :confused005 :hilarious: Tok bp og make sure sine i sted, å de var meget lik easy@home sin:angelic:
IMG_4220.png
 
Cd12 og fikk lagt inn aksjer på morgenen, fornøyd med det! :joyful: Men el-testene er et godt stykke unna positive enda, så håper vi får til å legge inn aksjer de kommende dagene også. Men kan bli utfordrende med logistikken mellom ulike arbeidstider og unger hjemme. Mannen min går av vakt på onsdag, så el kan godt drøye til da egentlig :hilarious:
 
Når skal du ta ny da? Jeg tenker å ta ny igjen snart bare for å se om den hvertfall er like sterk, om den er svakere var det nok bare en naturlig variasjon i LH :(
Men spurte gubben igjen i dag da; om han hadde ombestemt seg ang en mini til, da fikk jeg til svar; det som skjer; det skjer :laughing002 så kanskje er han ikke så imot en til likevell:shy:
 
Driver også og vurderer når jeg skal begynne å teste morgen og kveld :think005 Jeg har åtte el-tester igjen og litt vel optimistisk har jeg ikke orket å kjøpe flere, da det satt på første forsøk med begge de to andre og jeg ser ikke poenget med å bli brennende inne med et lite lager :angelic: Jeg har ikke noe god oversikt over syklusen, da jeg har gått på hormonspiral og ikke hatt mensen siden forrige baby. Men har tidligere hatt el rundt to uker ut i syklusen, så vurderer om jeg skal ta test ikveld eller om jeg skal starte med kveldstesting imorgen på cd 13 :think005
 
Tror jeg har el et par dager tidligere så jeg bruker, denne pp, positiv test igårkveld å heftige eggløsningssmerter inatt å på morningen:happy090
Kan ikke huske hadd el cd12 før, som regel 14-15.. lurer på om det kan komme av ma i mars å dette er første pp etter det, men uansett superfornøyd jeg, 2 dager mindre venting:dance008
 
Back
Topp