IKM uke 21❤️

IMG_4212.jpeg
Cd 9 og endelig blinkende smiley på cb lilla :shy:
 
Cd 8 og startet testingen etter EL. Litt tidligere enn planlagt, men ble inspirert her inne :hilarious: La inn første runde med aksjer også, men det er nok litt i tidligste laget :hilarious:
 
Her legges det aksjer både jevnt og trutt :hilarious: selv om vi egentlig ikke prøver:laughing005
Jeg og mannen jobber for det meste motsatt nå i to uker, så vi ses stort sett bare et par timer på ettermiddagen og da er barna også hjemme :wacky: Dette er også tilfelle de første dagene neste uke når jeg venter el, så er spent på hvordan vi skal få til aksjeleggingen denne pp'n :shy:
 
Jeg og mannen jobber for det meste motsatt nå i to uker, så vi ses stort sett bare et par timer på ettermiddagen og da er barna også hjemme :wacky: Dette er også tilfelle de første dagene neste uke når jeg venter el, så er spent på hvordan vi skal få til aksjeleggingen denne pp'n :shy:
Her er jeg så heldig at vi begge jobber kun på dagtid :angelic: så når barna er i seng, er det kos på mor og far:shy:
 
Da pep endelig monitoren, og jeg er klar for å begynne teste! Er nå på syklus dag 6. Blødde dag 1-4. Jeg ble gravid etter 2 prøveperioder med denne monitoren (endte dessverre i SA) Så jeg er veldig spent denne gangen. Monitoren piper når den vil jeg skal teste, og viser lav,høy og maksimal. På dager med maksimal brukte vi i tillegg prefert vaginalgel, så svømmerene kan jobbe bedre. Denne monitoren kan også lese av graviditetstest!Så det blir spennende og se❤️ Krysser fingrene for alle i denne gruppen.
 

Vedlegg

  • IMG_3985.jpeg
    IMG_3985.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 12
  • IMG_3986.jpeg
    IMG_3986.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 12
  • IMG_3987.jpeg
    IMG_3987.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 15
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP15 - EL 14.05 - IKM 25.05

Siste prøverunden, før vi har er blitt enige om å be om henvisning for utredning :shy: Håper så inderlig det klaffer nå. Har testet wild yam i to pp’er nå, men sist lutealfase var bare på 9 dager så ingen hell.. Pøs på med kjerringråd om dere har noen! :laughing002
 
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP15 - EL 14.05 - IKM 25.05

Siste prøverunden, før vi har er blitt enige om å be om henvisning for utredning :shy: Håper så inderlig det klaffer nå. Har testet wild yam i to pp’er nå, men sist lutealfase var bare på 9 dager så ingen hell.. Pøs på med kjerringråd om dere har noen! :laughing002
Vi har også prøvde lenge, 17 mnd nå. Men jeg har pcos og har ikke hatt el av meg selv..

Du har ikke mulighet for å sende en melding til legen din og forklare situasjonen og si at du har kort lutealfase? Så kanskje h*n skriver ut progesteron til deg som du kan ta denne syklusen❤️
 
Vi har også prøvde lenge, 17 mnd nå. Men jeg har pcos og har ikke hatt el av meg selv..

Du har ikke mulighet for å sende en melding til legen din og forklare situasjonen og si at du har kort lutealfase? Så kanskje h*n skriver ut progesteron til deg som du kan ta denne syklusen❤️
Var inne hos legen for to måneder (ish) siden, og hun sa hun ikke hadde kunnskap om at kort lutealfase hadde noe å si, og hadde aldri hørt om at noen får progesteronstøtte for dette.. Fikk ikke andre tips enn at jeg hørtes frisk og fruktbar ut og hun anbefalte at mannen sjekket svømmerne sine :rolleyes:
 
Jeg fikk plutselig EL smerter i går som var veldig rart og veldig tidlig. Tok en test for å se, teststreken var litt mørk så tok en ny i dag og den synes jeg ser ut til å være i grenseland mot positiv. Appen jeg bruker sier LH-topp! Skjønner ingenting jeg nå, som er vant med å ha evig lange sykluser. Forrige måned kom EL en uke for tidlig og nå denne runden også, altså nesten to uker før jeg er vant med det :D jeg skal teste igjen litt senere men kan være jeg må bytte IKM gruppe da hvis dette stemmer.
 

Vedlegg

  • IMG_0929.png
    IMG_0929.png
    127,1 KB · Visninger: 25
  • IMG_0928.jpeg
    IMG_0928.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 24
Var inne hos legen for to måneder (ish) siden, og hun sa hun ikke hadde kunnskap om at kort lutealfase hadde noe å si, og hadde aldri hørt om at noen får progesteronstøtte for dette.. Fikk ikke andre tips enn at jeg hørtes frisk og fruktbar ut og hun anbefalte at mannen sjekket svømmerne sine :rolleyes:
Her har hun ikke mye peiling ser jeg, og er kvinne selv! Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått privat om økonomien tillater det. Jeg går selv privat og får så mye bedre oppfølgning og hjelp.
 
Back
Topp