Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her legges det aksjer både jevnt og trutt selv om vi egentlig ikke prøverCd 8 og startet testingen etter EL. Litt tidligere enn planlagt, men ble inspirert her inne La inn første runde med aksjer også, men det er nok litt i tidligste laget
Jeg og mannen jobber for det meste motsatt nå i to uker, så vi ses stort sett bare et par timer på ettermiddagen og da er barna også hjemme Dette er også tilfelle de første dagene neste uke når jeg venter el, så er spent på hvordan vi skal få til aksjeleggingen denne pp'nHer legges det aksjer både jevnt og trutt selv om vi egentlig ikke prøver
Her er jeg så heldig at vi begge jobber kun på dagtid så når barna er i seng, er det kos på mor og farJeg og mannen jobber for det meste motsatt nå i to uker, så vi ses stort sett bare et par timer på ettermiddagen og da er barna også hjemme Dette er også tilfelle de første dagene neste uke når jeg venter el, så er spent på hvordan vi skal få til aksjeleggingen denne pp'n
Her har jeg null sexlyst til vanlig, så mannen er veldig heldig når jeg har eggløsningHer er jeg så heldig at vi begge jobber kun på dagtid så når barna er i seng, er det kos på mor og far
Her har jeg alt for høy sexlyst Hele tiden #kaninHer har jeg null sexlyst til vanlig, så mannen er veldig heldig når jeg har eggløsning
HeldigHer har jeg alt for høy sexlyst Hele tiden #kanin
Vi har også prøvde lenge, 17 mnd nå. Men jeg har pcos og har ikke hatt el av meg selv..HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP15 - EL 14.05 - IKM 25.05
Siste prøverunden, før vi har er blitt enige om å be om henvisning for utredning Håper så inderlig det klaffer nå. Har testet wild yam i to pp’er nå, men sist lutealfase var bare på 9 dager så ingen hell.. Pøs på med kjerringråd om dere har noen!
Var inne hos legen for to måneder (ish) siden, og hun sa hun ikke hadde kunnskap om at kort lutealfase hadde noe å si, og hadde aldri hørt om at noen får progesteronstøtte for dette.. Fikk ikke andre tips enn at jeg hørtes frisk og fruktbar ut og hun anbefalte at mannen sjekket svømmerne sineVi har også prøvde lenge, 17 mnd nå. Men jeg har pcos og har ikke hatt el av meg selv..
Du har ikke mulighet for å sende en melding til legen din og forklare situasjonen og si at du har kort lutealfase? Så kanskje h*n skriver ut progesteron til deg som du kan ta denne syklusen
Bliker til meg også, enda så venter i spenning på når den er fastBlinkende smiley i dag, så eggløsning er kanskje rundt hjørnet nå! Sier ifra om jeg endrer EL dato
tror vi har hatt EL ganske likt før? Min ser også ut til å være positiv i dagBlinkende smiley i dag, så eggløsning er kanskje rundt hjørnet nå! Sier ifra om jeg endrer EL dato
Her har hun ikke mye peiling ser jeg, og er kvinne selv! Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått privat om økonomien tillater det. Jeg går selv privat og får så mye bedre oppfølgning og hjelp.Var inne hos legen for to måneder (ish) siden, og hun sa hun ikke hadde kunnskap om at kort lutealfase hadde noe å si, og hadde aldri hørt om at noen får progesteronstøtte for dette.. Fikk ikke andre tips enn at jeg hørtes frisk og fruktbar ut og hun anbefalte at mannen sjekket svømmerne sine
Jaa det kan godt stemme! Mener du eggløsning på samme CD eller eggløsning rundt samme dato?tror vi har hatt EL ganske likt før? Min ser også ut til å være positiv i dag
På samme datoJaa det kan godt stemme! Mener du eggløsning på samme CD eller eggløsning rundt samme dato?