Heffalomp
Glad i forumet
Blir veldig spennende! Har ikke hatt de syke eggløsningssmertene jeg pleier å ha denne gangen, så enten har eggløsning ikke skjedd (hvilket jeg såklart håper den har) eller så har egget bare sklidd gjennomKryssen fingrene![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir veldig spennende! Har ikke hatt de syke eggløsningssmertene jeg pleier å ha denne gangen, så enten har eggløsning ikke skjedd (hvilket jeg såklart håper den har) eller så har egget bare sklidd gjennomKryssen fingrene![]()
![]()

Da håper vi det har fått til å snike seg forbi uten at du har merket det!Blir veldig spennende! Har ikke hatt de syke eggløsningssmertene jeg pleier å ha denne gangen, så enten har eggløsning ikke skjedd (hvilket jeg såklart håper den har) eller så har egget bare sklidd gjennom![]()

Helt i orden! Lykke tilEggløsningen lar vente på seg, så jeg kommer i annen gruppe![]()

Bruker alltid å si jeg skal vente en god stund, men ender alltid opp på 6dpo4/5 DPO i dag og dagene går veeldig sakteNår pleier dere å begynne å teste?
fikk svak positiv kvelden 8dpo når jeg ble gravid i februar så håper (men tviler) på at jeg får til å vente til da!Samme her, synes egget kan slippe snart. Begynner nesten å lure på om jeg har fått cyste igjen, gjør så vondt nedover ben ogSkikkelig murringer i magen i dag også, spesielt på venstre side. Tror ikke jeg har kjent det så godt eller over så "lang" tid ved andre eggløsninger!
AuSamme her, synes egget kan slippe snart. Begynner nesten å lure på om jeg har fått cyste igjen, gjør så vondt nedover ben og
ikke at jeg har hatt vondt veldig lenge heller!Ja, det stemmer, hadde mere vondt rundt EL og TR i to pper etter. Trist at du mistetAudet hørtes ikke behagelig ut nei!
Lurer på om det er sa'en som gjør det vondere nå enn tidligere, har lest litt på tidligere innlegg i forumet her og lest at mange har vondere og lengre vondt rundt el etter en spontanabortikke at jeg har hatt vondt veldig lenge heller!

Auu! Håper jeg (og resten av gruppa) slipper flere el og trJa, det stemmer, hadde mere vondt rundt EL og TR i to pper etter. Trist at du mistet![]()

Ja, manifesterer babyer på oss alleAuu! Håper jeg (og resten av gruppa) slipper flere el og tr![]()
La inn litt ekstra aksjer nå, siden sprenger ikke har gitt seg

Gratulerer!!!Jeg så ikke syner![]()
Fy flate, jeg gråter her jeg sitter nå, ENDELIG på pp8 så satt den. Og nå håper vi at det sitter denne gangen og ikke ender i en ny MA/SA.
Vis vedlegget 482669

Gratulerer så myeJeg så ikke syner![]()
Fy flate, jeg gråter her jeg sitter nå, ENDELIG på pp8 så satt den. Og nå håper vi at det sitter denne gangen og ikke ender i en ny MA/SA.
Vis vedlegget 482669