IKM uke 20

4/5 DPO i dag og dagene går veeldig sakte :smiley-ashamed004:Heartpink Når pleier dere å begynne å teste?

Skikkelig murringer i magen i dag også, spesielt på venstre side. Tror ikke jeg har kjent det så godt eller over så "lang" tid ved andre eggløsninger!
Samme her, synes egget kan slippe snart. Begynner nesten å lure på om jeg har fått cyste igjen, gjør så vondt nedover ben og

Samme her, synes egget kan slippe snart. Begynner nesten å lure på om jeg har fått cyste igjen, gjør så vondt nedover ben og
Au :oops: det hørtes ikke behagelig ut nei!

Lurer på om det er sa'en som gjør det vondere nå enn tidligere, har lest litt på tidligere innlegg i forumet her og lest at mange har vondere og lengre vondt rundt el etter en spontanabort:dead: ikke at jeg har hatt vondt veldig lenge heller!

Au :oops: det hørtes ikke behagelig ut nei!

Lurer på om det er sa'en som gjør det vondere nå enn tidligere, har lest litt på tidligere innlegg i forumet her og lest at mange har vondere og lengre vondt rundt el etter en spontanabort:dead: ikke at jeg har hatt vondt veldig lenge heller!
Ja, det stemmer, hadde mere vondt rundt EL og TR i to pper etter. Trist at du mistet :sorry:

Tør ikke å stole på at eggløsning har vært og at jeg er evt 2dpo før jeg kanskje ser en økning igjen imorgen :banghead:
IMG_4592.jpeg

Samme her, ikke bekreftet eggløsning. Temp enda mer ned, høy på monitor og fortsatt vondt i rygg og underliv. Får kjøpe en ny pakke eltester og se om lh stiger igjen

Vedlegg

• Screenshot_20260505_085144_FF.jpg
    Screenshot_20260505_085144_FF.jpg
    254,1 KB · Visninger: 14
Back
Topp