Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig å vente på EL så lenge.. håper det kommer snart! Når pleier du å ha EL?Her lar El drøye, selv om jeg fikk høy på monitor allerede cd 9. Er på CD 13 nå. Ff har satt kryss, men har ikke hatt peak
JaKjedelig å vente på EL så lenge.. håper det kommer snart! Når pleier du å ha EL?![]()
for det, kjedelig å ha vondt uten fremgang. Pleier å ha EL på CD 12/13. Fortsatt ingen økning, så da blir det nok tidligst cd 15 nå. Håper det er gullegget som trengte litt ekstra rugingSnikerVis vedlegget 482289
Synes det er så irriterende med rester av farge på bakgrunnen, og at kontrollstreken ikke har jevn farge. Den forrige jeg tok i dag hadde ikke hel strek en gang. Noen som vet om testen er gyldig hvis fargen er ujevn?
Jeg pleier å la de ligge 15-20 minutter før jeg tar bilde av de i premom, etter tips fra her inne, funker biff det:
Fikk mensmurringer i går, kjent det gjennom natten og har det enda. Har nå noen kraftige stikk i livmorhalsen. Kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet, men det stemmer jo ikke. Mon tru hva det ka være.. positiv eggløsningstest på onsdag og helt tydelige eggløsningsmerter samme kveld og dagen etter, så det er alt for tidlig å ha sammenheng med graviditet. Akkurat det har jeg følt i prøveperiodene i motsetning til vanlig, kanskje underlivet reagerer på svømmerneFøler at kroppen/underlivet reagerer på prøvingen, mulig den fikk sjokk når vi tok av kondomen og tilførte løpereFikk mensmurringer i går, kjent det gjennom natten og har det enda. Har nå noen kraftige stikk i livmorhalsen. Kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet, men det stemmer jo ikke. Mon tru hva det ka være.. positiv eggløsningstest på onsdag og helt tydelige eggløsningsmerter samme kveld og dagen etter, så det er alt for tidlig å ha sammenheng med graviditet.
![]()
Spennende!! Jeg har også hatt farget eggløsningsslim nå, litt blodigNår jeg ble gravid i februar hadde jeg blod i eggløsningsslimet to dager før eggløsning, og nå hadde jeg litt blod på papiret 1 mai, to dager før positiv eggløsningstest! Håper det er godt tegn, har ikke blødd i forbindelse med eggløsning før!![]()

Så gøy!! Har du brukt å ha det før?Spennende!! Jeg har også hatt farget eggløsningsslim nå, litt blodig![]()

En gang som jeg kan huske, så ikke veldig vanlig for meg! Blir spennende å se når jeg tar første test om en ukes tidSå gøy!! Har du brukt å ha det før?

Noe voldsom murringer her og, men kjennes ut som på begge sider. Hjalp med litt rolig liggende yoga. Strålte ut i benaMurrer godt på venstresiden nå![]()
Kryssen fingreneEn gang som jeg kan huske, så ikke veldig vanlig for meg! Blir spennende å se når jeg tar første test om en ukes tid![]()

Det er ubehagelig med de murringene! Har hatt det i noen dager nå i hele livmorområdet, men kun venstre i dag. Trodde først det var mensen som var på tur, siden jeg er på cd 29Noe voldsom murringer her og, men kjennes ut som på begge sider. Hjalp med litt rolig liggende yoga. Strålte ut i bena

Ja, kan føles helt som sterke mensensmerter. Bedre med EL enn TRDet er ubehagelig med de murringene! Har hatt det i noen dager nå i hele livmorområdet, men kun venstre i dag. Trodde først det var mensen som var på tur, siden jeg er på cd 29
Kanskje jeg skal prøve på litt yoga! Er det et spesielt program du bruker/følger?

Takk for tips, jeg skal sjekke utJa, kan føles helt som sterke mensensmerter. Bedre med EL enn TR![]()
Liker Michael de Vibes liggende yoga, ligger på youtube. Har en del smerter og spenninger, som den hjelper på