IKM uke 20

Jeg så ikke syner :love017 :love017
Fy flate, jeg gråter her jeg sitter nå, ENDELIG på pp8 så satt den. Og nå håper vi at det sitter denne gangen og ikke ender i en ny MA/SA. :smiley-angelic001

Vis vedlegget 482669
Gratulerer sååå mye! :Heartpink
Nå lurer jeg veldig på om du merket noe som helst i kroppen før du testet positivt? Murringer, endret utflod osv? Vet at symptomer er individuelt, jeg blir bare så nysgjerrig på alt!

Jeg tror el var i gårkveld, den 4. Murringene ga seg i gårkveld. Satser på vi har lagt nok aksjer, tror vi ble litt vel ivrig :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260505_133337_Premom.jpg
    Screenshot_20260505_133337_Premom.jpg
    157 KB · Visninger: 48
Jeg tenker også å begynne 8 dpo. Testet med en i går kveld (6 dpo), så jeg har en blenda referanse. Har opplevd kjemisk så mange ganger, så trengte å se at testen faktisk er hvit når jeg ikke er gravid enda :happy8

Jeg tenker også å begynne 8 dpo. Testet med en i går kveld (6 dpo), så jeg har en blenda referanse. Har opplevd kjemisk så mange ganger, så trengte å se at testen faktisk er hvit når jeg ikke er gravid enda :happy8
Lurt! Har også ambisjoner om å holde meg til 8/9 dpo som er på fredag. Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg svak positiv på den første testen jeg tok som var kveld 9 dpo, så vet ikke hvor tidlig det kunne slått ut :smiley-ashamed004

Fikk opp minne på snap nå. Denne dagen i fjor fikk jeg 2-3 på clearblue. Åh som jeg lengter til den samme følelsen igjen :sorry:

3 dpo, ingen fantastisk økning i temp enda, men satser på at el har skjedd :wtf:
Klem til deg :Heartpink du skal se du får oppleve det snart igjen :Heartpink

Har fått en kjeeempesvak skygge på tidligtest fra babyplan i kveld. 8 dpo. Aldri fått skygge så tidlig, men er jo dessverre vant med kjemiske graviditeter for tiden, så er veldig spent på om skyggen blir til en strek i løpet av de neste 2-3 dagene (gikk selvfølgelig tom i kveld, og jeg som trodde jeg hadde 5 til :facepalm:). Orker ikke helt å håpe på det, blir alltid så skuffa. :rolleyes:

Har fått en kjeeempesvak skygge på tidligtest fra babyplan i kveld. 8 dpo. Aldri fått skygge så tidlig, men er jo dessverre vant med kjemiske graviditeter for tiden, så er veldig spent på om skyggen blir til en strek i løpet av de neste 2-3 dagene (gikk selvfølgelig tom i kveld, og jeg som trodde jeg hadde 5 til :facepalm:). Orker ikke helt å håpe på det, blir alltid så skuffa. :rolleyes:
Åå, krysser fingrene for at den svake streken blir til noe mer!:Heartpink:Heartpink

Krysser fingrene for at skyggen utvikler seg til en skikkelig strek i løpet av de neste dagene :Heartred

Back
Topp