IKM UKE 20

Da har jeg definitivt fått mensen. Ble kjemisk denne gangen. Absolutt en opptur, selv om det ikke gikk :)
 
Negativ tidlig test på ettermiddag i går etter å ha dyppet testen 3 ganger, og negativ vanlig test nå!
Så da er vel syklusen min litt ustabil enda etter å ha tatt ut p-stav!
Men vi tar sikte på positiv test på neste pp
 
Negativ digital test i dag morges. IKM i dag eller i morgen (litt usikker). Har hatt masse murringer i en uke nå, og mange andre symptomer. To litt usikre tester for et par dager siden (trodde kanskje de var svakt positive). Kan ha vært kjemisk, kan ha vært jeg som spiller meg selv et puss. Mer lei meg enn jeg trodde, fikk sånn håp på tirsdag - falt vel i den klassiske fella om å håpe for mye. God lærdom til neste pp!

Har ikke fått TR enda, men synes jeg kjenner at den er på vei :( Hvis jeg ikke har fått TR innen søndag tar jeg ny test søndag
morgen (eller i morgen, hvis tålmodigheten slites ut, som ikke er usannsynlig - hehe).

Er det noen av dere som har erfaringer med RFSU sine stavtester og digitale tester? Jeg googlet litt nå og det er visst mange som har fått feil resultat - spøkelsesstreker etc.
 
29C4C46D-31A1-4ED2-ACB7-7250E0246AC6.jpeg
Fikk denne positive testen i dag:Heartpink Er mer rosa i virkeligheten enn det jeg får frem på bilde:happy: Så nå håper jeg på det beste og at streken blir sterkere etter hvert:Heartred
 
Last edited:
Her har TR meldt sin ankomst før tiden, men har hatt noe rart og beskjedent blødningsmønster så ville avvente med å si fra her til jeg var helt sikker. Sees i IKM uke 24 :)

edit: nytt kallenavn, før SMILESOL nå AliceInWonderland. Trenger ikke oppdatere her ;)
 
Last edited:
Blendahvit test i dag også, så da er nok løpet kjørt denne gangen. Bedre lykke neste måned ... :)
 
Beklager at jeg drar frem en gammel tråd, men må bare dele med dere.

Jeg hadde jo IKM 11.mai trodde jeg, og var jo i denne IKM-gruppa. Men mensen kom aldri. Har hatt ganske stabile sykluser frem til nå, men plutselig ble den ustabil nå når vi skulle begynne å prøve.

Har tatt en graviditetstest i ny og ne for å sjekke. Alle har vært blenda. Så jeg har vært ganske frustrert på kroppen min. Men plutselig i dag fikk jeg strek. :wideyed:
Litt forvirret, men veldig glad. Eggløsing må jo ha vært mye senere enn antatt da.
Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene, og at spirene klamrer seg fast. :Heartred

84CCA087-8C0B-417D-BB59-20142E77F550.jpeg
 
Last edited:
Beklager at jeg drar frem en gammel tråd, men må bare dele med dere.

Jeg hadde jo IKM 11.mai trodde jeg. Men mensen kom aldri. Har hatt ganske stabile sykluser frem til nå, men plutselig ble den ustabil nå når vi skulle begynne å prøve.

Har tatt en graviditetstest i ny og ne for å sjekke. Alle har vært blenda. Så jeg har vært ganske frustrert på kroppen min. Men plutselig i dag fikk jeg strek. :wideyed:
Litt forvirret, men veldig glad. Eggløsing må jo ha vært mye senere enn antatt da.
Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene, og at spirene klamrer seg fast. :Heartred

Vis vedlegget 327940
Så fantastisk! Gratulerer så mye! :D
 
Back
Topp