IKM UKE 20

Æsj... :( det er heldigvis lov å bli skuffa de PP’ene det ikke går, men ja.. det er dritkjipt med blenda tester:hungover:
Mister helt piffen en periode. Drøyer testing til i morgen jeg. Utsetter skuffelsen litt :hilarious:
Stor klem:Heartred
Takk! Vi har heldigvis time hos gyn om 9 dager så da kan vi kanskje få litt hjelp. Tror hormonene mine fortsatt er i ubalanse etter fødsel. Et lite boost Leteozol og progesteronstøtte så håper jeg det går :)

Litt brunlig spotting idag. Jeg har registrert EL 28. og 29.april, da jeg hadde EL slim begge dagene, litt blod den 28. Så om det stemmer skal vel TR komme på tirsdag eller onsdag.
Isåfall kort syklus som tidligere på 24 eller 25 dager, den har vært alt fra 21-27 dager, mest mellom 24-26.

I går begynte det murringer, og i dag føles puppene ømme og såre. Men ikke så mye på utsiden, men kjennes rart ut på innsiden. Noen som forstår hva jeg mener? :p Rar sår/øm følelse fra innsiden altså. Noen som har opplevd lignene? :laughing002 høres jo helt rart ut? Dpo 6/7 o_O

Da har vi gått fra spotting til blødning... Så da er det vell TR.. Menne.. DPO9 er I tidligste laget..

I går begynte det murringer, og i dag føles puppene ømme og såre. Men ikke så mye på utsiden, men kjennes rart ut på innsiden. Noen som forstår hva jeg mener? :p Rar sår/øm følelse fra innsiden altså. Noen som har opplevd lignene? :laughing002 høres jo helt rart ut? Dpo 6/7 o_O

Sniker fra IKM uke 21. Er også 6/7 DPO og har i dag og litt i går kjent stikking og ømhet uten å ta på puppene(altså fra innsiden?). Blir spennende om de blir mer ømme fremover eller om det forsvinner:nailbiting:

Ble en test i morges, klarte ikke dy meg. Skal i teorien være dpo10 men bruker bare app så er ikke sikker. Testen var jo selvsagt blenda :( IKM på fredag! Blir spennende! Masse murring, ømme bryst, slapp. Har også vært litt kvalm, men ingenting av dette er egentlig unormalt for meg unntatt murringen - mye mer enn vanlig og mye tidligere enn vanlig. Har teknisk sett mer trua denne PP enn noen av de andre, men har liksom ikke godfølelsen da :/

Sniker fra IKM uke 21. Er også 6/7 DPO og har i dag og litt i går kjent stikking og ømhet uten å ta på puppene(altså fra innsiden?). Blir spennende om de blir mer ømme fremover eller om det forsvinner:nailbiting:
Så det er ikke bare meg altså :smiley-ashamed004 Burde vel kanskje snike på IKM uke 21 selv siden jeg er i grenseland der :p blir spennende å se ja!

Da har vi gått fra spotting til blødning... Så da er det vell TR.. Menne.. DPO9 er I tidligste laget..
Kan EL ha vært tidligere eller tester du etter EL? Spotting her nå så forventer mens ila de neste dagene. Da får vi satse på at vi lykkes bedre neste pp❤

13 dpo i dag... ikm om to dager.
Etter å ha prøvd i 9 pp’er så begynner jeg å ha kjent det meste av symptomer:hilarious: men denne pp er litt annerledes...
- mensenmurringer av og på siden 6dpo (kommer som regel et par dager før tr), men ikke siste to dager
- ekstremt andpusten på løpetur på en måte jeg aldri har kjent før
- nesten ikke kviser eller «nupper» i ansiktet (det får jeg hver måned)
- fikk nesten sjokk da jeg kjente etter tappen i dag, har aldri hatt den så høyt oppe og i tillegg opplevd at den føles helt lukket (som om den er «snurpet» sammen?!:hilarious:). Egentlig første gangen jeg har tenkt at «okei, sånn kjennes den når den faktisk er lukket».
- skygge på makesure 25ml 11 dpo når den tørket
- skygge på babyplan 25ml 12 dpo når den tørket
- helt blenda tester i dag 13dpo.....

Hvis tr er rett rundt hjørnet kan jeg i hvert fall legge til alt dette i «normalbunken» av symptomer, en bunke som begynner å bli rimelig tykk:hilarious::hungover: noen som kjenner seg igjen i noe?

Kan EL ha vært tidligere eller tester du etter EL? Spotting her nå så forventer mens ila de neste dagene. Da får vi satse på at vi lykkes bedre neste pp❤
Bruker CB advanced å der hadde jeg maksimal for 8 dager siden.. Så skal være DPO 9 idag :/

Ble en test i morges, klarte ikke dy meg. Skal i teorien være dpo10 men bruker bare app så er ikke sikker. Testen var jo selvsagt blenda :( IKM på fredag! Blir spennende! Masse murring, ømme bryst, slapp. Har også vært litt kvalm, men ingenting av dette er egentlig unormalt for meg unntatt murringen - mye mer enn vanlig og mye tidligere enn vanlig. Har teknisk sett mer trua denne PP enn noen av de andre, men har liksom ikke godfølelsen da :/

Samme som deg, opplever også murring mye tidligere denne pp’n, ellers er alt fra superømme bryst til kvalme helt normalt her:wtf: håper for deg, spennende!!:D

Bruker CB advanced å der hadde jeg maksimal for 8 dager siden.. Så skal være DPO 9 idag :/
Da er det ingen tvil nei:/ noen blør jo veldig ved festeblødning, men vil ikke gi deg falske forhåpninger heller. Mulig det bare er en sånn rar syklus denne gangen og at det blir klaff neste PP:)

Make sure sine tidlig tester, finner man ikke de fysisk i butikk? :bored: vil begynne å teste tirsdag/onsdag, men det rekker jo ikke posten :(

Back
Topp