Fra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()
Den ser veldig positiv ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()
Takk! Vi har heldigvis time hos gyn om 9 dager så da kan vi kanskje få litt hjelp. Tror hormonene mine fortsatt er i ubalanse etter fødsel. Et lite boost Leteozol og progesteronstøtte så håper jeg det gårÆsj...det er heldigvis lov å bli skuffa de PP’ene det ikke går, men ja.. det er dritkjipt med blenda tester
Mister helt piffen en periode. Drøyer testing til i morgen jeg. Utsetter skuffelsen litt
Stor klem![]()
Ååå så gøy! Denne er jo positiv!Fra blenda test på ettermiddagen igår til denne nåtenker dere den er positiv eller ugyldig?
![]()
høres jo helt rart ut? Dpo 6/7 I går begynte det murringer, og i dag føles puppene ømme og såre. Men ikke så mye på utsiden, men kjennes rart ut på innsiden. Noen som forstår hva jeg mener?Rar sår/øm følelse fra innsiden altså. Noen som har opplevd lignene?
høres jo helt rart ut? Dpo 6/7
![]()

Så det er ikke bare meg altsåSniker fra IKM uke 21. Er også 6/7 DPO og har i dag og litt i går kjent stikking og ømhet uten å ta på puppene(altså fra innsiden?). Blir spennende om de blir mer ømme fremover eller om det forsvinner![]()
Burde vel kanskje snike på IKM uke 21 selv siden jeg er i grenseland der Kan EL ha vært tidligere eller tester du etter EL? Spotting her nå så forventer mens ila de neste dagene. Da får vi satse på at vi lykkes bedre neste pp❤Da har vi gått fra spotting til blødning... Så da er det vell TR.. Menne.. DPO9 er I tidligste laget..
men denne pp er litt annerledes...
). Egentlig første gangen jeg har tenkt at «okei, sånn kjennes den når den faktisk er lukket». 
noen som kjenner seg igjen i noe?Bruker CB advanced å der hadde jeg maksimal for 8 dager siden.. Så skal være DPO 9 idag :/Kan EL ha vært tidligere eller tester du etter EL? Spotting her nå så forventer mens ila de neste dagene. Da får vi satse på at vi lykkes bedre neste pp❤
Ble en test i morges, klarte ikke dy meg. Skal i teorien være dpo10 men bruker bare app så er ikke sikker. Testen var jo selvsagt blendaIKM på fredag! Blir spennende! Masse murring, ømme bryst, slapp. Har også vært litt kvalm, men ingenting av dette er egentlig unormalt for meg unntatt murringen - mye mer enn vanlig og mye tidligere enn vanlig. Har teknisk sett mer trua denne PP enn noen av de andre, men har liksom ikke godfølelsen da :/
håper for deg, spennende!!Da er det ingen tvil nei:/ noen blør jo veldig ved festeblødning, men vil ikke gi deg falske forhåpninger heller. Mulig det bare er en sånn rar syklus denne gangen og at det blir klaff neste PPBruker CB advanced å der hadde jeg maksimal for 8 dager siden.. Så skal være DPO 9 idag :/
vil begynne å teste tirsdag/onsdag, men det rekker jo ikke posten Jo de finner du på menyMake sure sine tidlig tester, finner man ikke de fysisk i butikk?vil begynne å teste tirsdag/onsdag, men det rekker jo ikke posten
![]()
Åja så nå at du mente tidlig tester. De tror jeg ikke finnes i fysiske butikkerMake sure sine tidlig tester, finner man ikke de fysisk i butikk?vil begynne å teste tirsdag/onsdag, men det rekker jo ikke posten
![]()
Åh. HerligJo de finner du på meny![]()
Da skal jeg innom der i morgen 
Ååå, søren ogÅja så nå at du mente tidlig tester. De tror jeg ikke finnes i fysiske butikker
Hva med rfsu tidlig test som du finner i vanlig dagligvare butikk?Ååå, søren og![]()