Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har vært innom å lest på dette forumet lenge nå. Hadde vel egentlig ikke tenkt å være så aktiv denne pp, men nå er jeg jo her og kan like godt melde meg på. Ble litt mer spennende enn planlagt når testingen begynte.
ellemelle1 - 26 - PP1 - B2 - EL ca. 26.04 - IKM 12.5
legger også ved dagens test, 12 dpo.
jeg har vært innom å lest på dette forumet lenge nå. Hadde vel egentlig ikke tenkt å være så aktiv denne pp, men nå er jeg jo her og kan like godt melde meg på. Ble litt mer spennende enn planlagt når testingen begynte.
Strek!!![]()
Det der må jo være babystrek!![]()
Er jo bare å sette deg rett på gravid. Gratulererjeg har vært innom å lest på dette forumet lenge nå. Hadde vel egentlig ikke tenkt å være så aktiv denne pp, men nå er jeg jo her og kan like godt melde meg på. Ble litt mer spennende enn planlagt når testingen begynte.
Jeg kjenner det alltid mellom eggløsning og mensen så trenger ikke bety noe, men for mange er det et tidlig tegn på graviditet. Man er nok bare ekstremt bevist på alt som skjer i kroppen når man ønsker å bli gravid. Man kjenner jo etter alt mulig rart så sikkert derfor du først legger merke til det nå. Krysser fingrene for at det er baby på gang.Ser det er flere som nevner murring, er dette noe som er "vanlig" rundt når egget fester seg evt etterpå? Siden det er 10 år siden sist, og det var uventet og jeg ikke så etter noe tegn, så er jeg rimelig blank på dettedet skal sies at jeg ikke har kjent murringer de andre pp, men nå er det noe som skjer nedi der
![]()
Er på pp 10,men har ikke kjent noe de andre gangene. Krysser fingreneJeg kjenner det alltid mellom eggløsning og mensen så trenger ikke bety noe, men for mange er det et tidlig tegn på graviditet. Man er nok bare ekstremt bevist på alt som skjer i kroppen når man ønsker å bli gravid. Man kjenner jo etter alt mulig rart så sikkert derfor du først legger merke til det nå. Krysser fingrene for at det er baby på gang.

NopeEr det noen andre som pleier å få litt hoven/vond hals ved både eggløsning og tr?
Herregud!!! Jeg ser jo strek!! Og det er make sure sin øverst!?11 dpo i dag...![]()

9 dpo. Har kun 25mlu tester igjen
Synes jeg ser noe på Make Sure. Den var litt sterkere før tidsfristen. Nå mer som skygge. Håper jeg fikk fanget den på bilde. Mener å huske at jeg fikk skygge på Make Sure forrige pp også. Litt usikker
Slenger med alle bildene denne gangen også
Vis vedlegget 325492 Vis vedlegget 325493 Vis vedlegget 325494 Vis vedlegget 325495 Vis vedlegget 325496 Vis vedlegget 325498
Vurderer å løpe på apoteket så snart det åpner for en tidlig test![]()