Smal mulighet denne mnd føler jeg. Mannen er på oppdrag og er kun hjemme i helgene dessverre, men forrige helg klaffet med EL ifølge app, så da er det bare å håpe at det går har sånn medium troa. Kjenner litt murringer, men legger ikke så mye i det. Men - beklager detaljer - har fått en del utflod nå, som er litt ulik det jeg har hatt tidligere. Har dere opplevd dette? Kan det være et tegn? Tør ikke håpe for mye heller da 
Håper bare egget ventet til mer enn 24 timer etter LH-peak før det slapp, så har vi iallfall en liten teoretisk mulighet for å ha truffet

synes jeg kjenner igjen det fra forrige graviditet helt i starten, murret en stund (kanskje 30 min) avtok og kom igjen flere timer etter.

Vil bare legge meg sånn at jeg kan teste i morgen tidlig. Hvis det ikke er en strek i morgen så vil det si at det jeg så antydning til idag bare var tull. Så gruer meg skikkelig også... HATER dette her
..har det kommet fler ganger på dagen for deg eller..? Har vært fire runder med murringer nå hittil her. Blir jo helt overanalytisk.