IKM UKE 20

Smal mulighet denne mnd føler jeg. Mannen er på oppdrag og er kun hjemme i helgene dessverre, men forrige helg klaffet med EL ifølge app, så da er det bare å håpe at det går har sånn medium troa. Kjenner litt murringer, men legger ikke så mye i det. Men - beklager detaljer - har fått en del utflod nå, som er litt ulik det jeg har hatt tidligere. Har dere opplevd dette? Kan det være et tegn? Tør ikke håpe for mye heller da :)

Smal mulighet denne mnd føler jeg. Mannen er på oppdrag og er kun hjemme i helgene dessverre, men forrige helg klaffet med EL ifølge app, så da er det bare å håpe at det går har sånn medium troa. Kjenner litt murringer, men legger ikke så mye i det. Men - beklager detaljer - har fått en del utflod nå, som er litt ulik det jeg har hatt tidligere. Har dere opplevd dette? Kan det være et tegn? Tør ikke håpe for mye heller da :)

Da er vi i samme situasjon mtp mennene som bare er hjemme i helgene for tiden! Jeg fikk positiv EL test forrige torsdag morgen, og fikk ikke lagt inn aksjer før fredag klokka 18:wacky: Håper bare egget ventet til mer enn 24 timer etter LH-peak før det slapp, så har vi iallfall en liten teoretisk mulighet for å ha truffet:shy:

Jeg har en del blank utflod nå, jeg må virkelig begynne å notere ned utfloden i appene, for jeg klarer aldri å huske om «er det alltid sånn?»:hilarious:

Og så hadde jeg ganske lav temperatur i går, 5 DPO. Høyere igjen i morrest.. sikkert tilfeldig, men kuuuunne jo være en festedipp. Den gikk ikke under coverline da dessverre, så sannsynligvis bare en «normal variasjon».

Jeg er bare 10 dpo, men EL testene var veldig tullete. Hadde først positive for nesten 4 uker siden, og så igjen før 2 uker siden. Og jeg tror ikke egget slapp noen av gangene. Så jeg har ikke troa denne runden
Joda det er jo uansett tidlig for testing. Jeg krysser fingrene for deg:cat:

Da er vi i samme situasjon mtp mennene som bare er hjemme i helgene for tiden! Jeg fikk positiv EL test forrige torsdag morgen, og fikk ikke lagt inn aksjer før fredag klokka 18:wacky: Håper bare egget ventet til mer enn 24 timer etter LH-peak før det slapp, så har vi iallfall en liten teoretisk mulighet for å ha truffet:shy:

Jeg har en del blank utflod nå, jeg må virkelig begynne å notere ned utfloden i appene, for jeg klarer aldri å huske om «er det alltid sånn?»:hilarious:

Og så hadde jeg ganske lav temperatur i går, 5 DPO. Høyere igjen i morrest.. sikkert tilfeldig, men kuuuunne jo være en festedipp. Den gikk ikke under coverline da dessverre, så sannsynligvis bare en «normal variasjon».

Det er jo absolutt en mulighet der :) man vet jo aldri! Har du noen murringer eller noen andre symptomer nå? Jeg har fått sterkere murringer i ettermiddag! Krysser fingrene for oss begge to!

Det er jo absolutt en mulighet der :) man vet jo aldri! Har du noen murringer eller noen andre symptomer nå? Jeg har fått sterkere murringer i ettermiddag! Krysser fingrene for oss begge to!

tja, jo.. noe murringer, men mindre enn forrige PP. Er en litt «sugen/vakuum» følelse i livmorområdet kanskje. Og hadde temmelig vondt kvelden 4 DPO, men tenkte kanskje det var litt tidlig med eventuelle festesmerter? Jepp, vi får bare krysse fingrene!:)

Tipper denne prøveperioden er over, uten resultater. Hadde muligens en antydning til strek på test i morges, men begynte å spotte rosa i formiddag og har nå lette (friskt røde) blødninger... Har ikke hatt mine vanlige PMS-symptomer denne syklusen, bare svake murringer... Men tipper det er TR som har kommet, basert på livmortappen.

Krysser fingrene for PP2 i stedet :)

Hmmm... nå murrer det av og på:bag: synes jeg kjenner igjen det fra forrige graviditet helt i starten, murret en stund (kanskje 30 min) avtok og kom igjen flere timer etter.
Håper håper at denne ppen er ‘the one’..!! (8 dpo i dag)

fler som finner symptomer nå?:dummy:
Jeg har det helt likt :nailbiting:

Flere som blir helt tullerusk i hodet i dpo land? Altså, jeg VIL ha strek, NÅ! :banghead: Vil bare legge meg sånn at jeg kan teste i morgen tidlig. Hvis det ikke er en strek i morgen så vil det si at det jeg så antydning til idag bare var tull. Så gruer meg skikkelig også... HATER dette her

Flere som blir helt tullerusk i hodet i dpo land? Altså, jeg VIL ha strek, NÅ! :banghead: Vil bare legge meg sånn at jeg kan teste i morgen tidlig. Hvis det ikke er en strek i morgen så vil det si at det jeg så antydning til idag bare var tull. Så gruer meg skikkelig også... HATER dette her
Jepp.. klarer ikke tenke på noe annet:eek:

Jeg har det helt likt :nailbiting:

spennende:wideyed: ..har det kommet fler ganger på dagen for deg eller..? Har vært fire runder med murringer nå hittil her. Blir jo helt overanalytisk.
Tok en test i 15:30 tiden, helt blenda o_O... men det var jo forventa.. hehe.

omahaa.. ja, noe så innmari cranky også :android: ærremuli..:facepalm::bag:

spennende:wideyed: ..har det kommet fler ganger på dagen for deg eller..? Har vært fire runder med murringer nå hittil her. Blir jo helt overanalytisk.
Tok en test i 15:30 tiden, helt blenda o_O... men det var jo forventa.. hehe.

Ja, det er av og på. Kanskje 6-7 intense runder i dag. Har også økt utflod og en stram merkelig følelse i livmorsområdet. Som en knute. Problemet er at jeg aldri husker hvor mye eller hvor intens et symptom er fra pp til pp. Godt mulig det var sånn her sist og da kom jo mensen :facepalm:

Har ganske vondt i puppene faktisk.. og noen smerter i livmorområdet. Kan vel være tarmene.. og jeg vet jeg har hatt vonde pupper i dpo uten at jeg har vært gravid før også! Så det er vel bare å vente på testing enda. 7 dpo i morgen, men tror ikke jeg kommer til å teste.. eller nå som jeg skrev «tror ikke» er jeg vel dømt til å svi av en test i morgen tidlig likevel:hilarious: Vi får se, har det travelt i morgen tidlig, så mulig jeg glemmer/ikke rekker det! Får håpe det:angelic:

8 dpo. Var kjapt på do i morges så fristelsen ikke skulle ta meg. Gleder meg heller til å se andres tester i dag :D

Kjenner ingenting på kroppen nå så har ikke troa. Håpet daler for hver dag. Det er puppene som må endre seg for at jeg skal tro noe er på gang. Er vel det at jeg forventer negativ test som gjør at jeg klarer å stå i mot testetrangen. For en Berg-og-dalbane denne prøvingen er :sour:

Er ganske ny på forumet, så jeg forstår ikke alt som foregår her :p Men prøver å slenge meg med :)

Snuppelupp87 - 33 - PP10 - B1 - EL 3.mai - IKM 17.mai :happy:

10 år siden jeg var i gamet sist, og det var ikke planlagt, så har aldri prøvd å bli gravid før. Spennende tid, men begynner å bli litt lei negative tester nå :bored:

Last edited:
9 dpo og blenda test.. mister litt troa da, selv om ikke alt håp er ute ennå... i teorien:meh:

håper det blir mange tester å tyde her i dag:rolleyes:

4 dager til testing, så håper noen andre legger ut bilder av tester i dag slik at trangen får roet seg litt :rolleyes:
Null nada symptomer her i gården.

Back
Topp