Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle vente til IKM med å teste, men endte opp med å svi av en tidligtest i dag. Den så sånn ut etter 7 minutter... Muligens ca 10 dpo, syklusen er helt på kjøret etter fjerning av spiral.

Blenda test i dag, så da var nok skyggen i går bare en skygge.![]()

Kanskje det er noe der? Ser noe, men klarer ikke å se om det er skygge/evap-line eller farge.Jeg skulle vente til IKM med å teste, men endte opp med å svi av en tidligtest i dag. Den så sånn ut etter 7 minutter... Muligens ca 10 dpo, syklusen er helt på kjøret etter fjerning av spiral.
Krysser fingrene for at det er pga spire det murrer8 dpo og mensmurringer. Den gode magefølelsen har forsvunnet, så har ikke helt troa. Men vi får jo se da...![]()
Jeg er bare 10 dpo, men jeg er ikke sikker på om egget faktisk slapp, så jeg har ikke troa.åh.. hvor mange dpo er du i dag?
Så lenge ikke tr er kommet, er det fremdeles håp!
Ny test i morgen tidlig, da?Du får legge ut, sånn at vi kan tyde sammen med deg
![]()
Ikke lov til å ta test uten å legge ut bilde her vel?![]()
Ser ingenting på testen fra i dag tidlig nå, men synes jeg igjen skimter noe på den jeg tok nå. Men er sikkert ingenting, har god erfaring med skyggestrekerSer på nedersteTok en test i dag tidlig som jeg kunne skimte strek på, men pga at 6 åringen våknet fikk jeg ikke studert den så nøye. Så tok en til når jeg hadde levert på skolenSer ingenting på testen fra i dag tidlig nå, men synes jeg igjen skimter noe på den jeg tok nå. Men er sikkert ingenting, har god erfaring med skyggestreker

Tok en test i dag tidlig som jeg kunne skimte strek på, men pga at 6 åringen våknet fikk jeg ikke studert den så nøye. Så tok en til når jeg hadde levert på skolenSer ingenting på testen fra i dag tidlig nå, men synes jeg igjen skimter noe på den jeg tok nå. Men er sikkert ingenting, har god erfaring med skyggestreker

Ser også noe på den nedersteTok en test i dag tidlig som jeg kunne skimte strek på, men pga at 6 åringen våknet fikk jeg ikke studert den så nøye. Så tok en til når jeg hadde levert på skolenSer ingenting på testen fra i dag tidlig nå, men synes jeg igjen skimter noe på den jeg tok nå. Men er sikkert ingenting, har god erfaring med skyggestreker
Hvor mange dpo er du? Er vel fortsatt tidligBlenda test i dag, så da var nok skyggen i går bare en skygge.![]()

8 dager til IKM og tenker å teste om 5 dager, så har nedtelling nåBegynner søndag da er eg 7 dpoJeg klarer ikke å vente til IKM med å teste!8 dager til IKM og tenker å teste om 5 dager, så har nedtelling nå
Til dere som ikke har begynt å teste, hvor mange dager er det til dere begynner? Kanskje ha en nedtelling på det?![]()
DPO 3 her og eg trur det gjekk denne gangenmen egget fester seg vel ikkje før tidligst DPO 5 eller? Så er jo ingenting i kroppen som skal si at eg er gravid enda
MEN har en gooood følelse
Holder meg til en kopp kaffe om dagen , sånn i tilfelle
Te uten koffein er jo også godt
Ett spørsmålNår testen min viste eggløsning mandag, regner dere også dette som dag 0 så tirsdag blir DPO 1 ?
Heeeeeeeelt enig!Ikke lov til å ta test uten å legge ut bilde her vel?![]()
Eggløsning kommer 24 timer etter positiv test, så hvis den var positiv mandag, var eggløsning tirsdag og 1DPO på onsdag.