¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Huff...
Er så lei meg, fikk lysebrunt på papiret igårkveld å det er det enda
Ikke mye, men slik begynte det sist da det ble kjemisk
4+1 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...Er så lei meg, fikk lysebrunt på papiret igårkveld å det er det enda
Ikke mye, men slik begynte det sist da det ble kjemisk
4+1 idag
Er det jeg håper på, men hadde det aldri slik med de to andre barna så tror dette er et dårlig tegn hos megÅnei! Krysser fingrene for deg! Det er jo veldig vanlig med litt småblødninger tidlig i svangerskapet, så satser på at det går veldig bra![]()
Skjønner INGENTING. Denne testen tok jeg igår kveld. Streken var langt i fra så sterk da, men jeg kunne se den (fikk ikke med på bilde) Tok clearblue digital med ukesindikator idag som viste "ikke gravid". Disse to testene skal begge slå ut på 25ml hcg.. hva skjer? Kan det hende at clearblue trenger litt mer hcg? Blir helt matt av dette her. Eggløsning må jo ha blitt utsatt i hvertfall, uansett om jeg er gravid eller om mensen kommer. Har alltid hatt 13 dager fra eggløsning til mens. Hva tror dere?
Var ikke noe på papiret når jeg var på do nå, så håper det ikke har gått galt...
Så den med en gang
Hvordan går det med deg?! Sluttet helt å blø nå?? Ble rent bekymra :-/Så den med en gang![]()
Håhåhå!! Jeg tenker at jeg godt kunne bare få to sterke streker og være i gang!! Hehe... Er så utålmodig og spent på hvordan det er å være gravid å vente førstemann ;-)Jeg måå bare smyge innpå ikm gruppene å se på alle de fine strekene dere jenter her inne får jeg, hihi. Savner litt den spenningen med testing![]()
Bæsj!!Hodepine og spotting, tr er antageligvis rett rundt hjørnet.
Go du erHvordan går det med deg?! Sluttet helt å blø nå?? Ble rent bekymra :-/
Ååååja!! Det var ikke verre nei!!! Daaa sååå!! Det skal vel ordne seg greit daGo du erJeg har heldigvis ikke blødd, kun piiittelitt lysebrunt på papiret å en liiiten stripe i trusa ( beklager detaljer
) Noen ganger er det brunt å noen ganger ingenting. Tenker at jeg skal være positiv så lenge det ikke kommer rødt blod å smerter
![]()