Begynner å nærme meg 30 med stormskritt!! Haha... Blir gammel og vis, er det ikke sånn?![]()
Heheh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å nærme meg 30 med stormskritt!! Haha... Blir gammel og vis, er det ikke sånn?![]()
Neeei, hører de sier det! Men nå som 30 årsdagen er et halvt år unna, så synes jeg det er litt rart å bytte til et nytt ti-år! ;-)Heheh30 er da ingen alder
![]()
Neeei, hører de sier det! Men nå som 30 årsdagen er et halvt år unna, så synes jeg det er litt rart å bytte til et nytt ti-år! ;-)
Heeelt enigHeheh30 er da ingen alder
![]()
Heeelt enigJeg er 34, men føler meg som en 25 åring, så alder er bare et tall
Jeg blir spurt om leg når jeg kjøper vin på polet enda haha
![]()
Har sett sjokkerte ansikter når jeg har sagt hvor gammel jeg er ja hahaJa alder er bare et tallHeheh, det er ikke dårlig
Ser ung ut du da
Selv om du langt i fra er gammel
![]()
Hehe skjønner at jeg er en dinosaur når dere på 30 snakker om at dere drar på åraHar sett sjokkerte ansikter når jeg har sagt hvor gammel jeg er ja haha35 var faktisk "grensen" min når det gjelder å få flere barn, så det klarer jeg akkurat hehe
![]()
Hahaha!!! Uff, nei, jeg synes ikke folk på 30/40 er gamle! Bare føler at man burde føle seg voksen når man fyller 30! Så føler det snodig at jeg blir 30 ;-)Hehe skjønner at jeg er en dinosaur når dere på 30 snakker om at dere drar på åra![]()
![]()
Hehehe, er vel sån jeg også føler det når de i 20 åra sier hvor eldgammelt 30+ erHehe skjønner at jeg er en dinosaur når dere på 30 snakker om at dere drar på åra![]()
![]()
Kjempe sterk strek!
Jeg må innrømme at jeg ikke føler meg voksen endaHahaha!!! Uff, nei, jeg synes ikke folk på 30/40 er gamle! Bare føler at man burde føle seg voksen når man fyller 30! Så føler det snodig at jeg blir 30 ;-)
Kjempe sterk strek!Kom inn på januar du
![]()
Gratulerer!Er litt over to timer siden jeg var på do sist også. Ja, tror jeg skal det altså <3
Har sett sjokkerte ansikter når jeg har sagt hvor gammel jeg er ja haha35 var faktisk "grensen" min når det gjelder å få flere barn, så det klarer jeg akkurat hehe
![]()
Jeg er 40 men føler meg yngre enn da jeg var 30 hehe. Barna som gjør meg ung. Derfor må jeg nesten ha en attpåklatt tilHahaha!!! Uff, nei, jeg synes ikke folk på 30/40 er gamle! Bare føler at man burde føle seg voksen når man fyller 30! Så føler det snodig at jeg blir 30 ;-)
Herlig!! :-DJeg er 40 men føler meg yngre enn da jeg var 30 hehe. Barna som gjør meg ung. Derfor må jeg nesten ha en attpåklatt til![]()
![]()