Ikm uke 20

Da har jeg vert hos gyn idag, alt så ut som det skulle. Ingen cyster, og livmorhinnen såg bra ut. Så da var neste skritt å få sjekket mannen, før vi gjør noe videre. Jeg fortalte om min korte lutealfase, men han ville ikke gi meg noe hormoner i tilfelle utfordringen låg hos mannen. Han ringer legen imorgen og får rekvisissjon. Så har jeg oppfølgisngstime i september.

Tok en ny test jeg. Den ble svak positiv innenfor tidsfristen. Ser streken selv, men får den ikke med på bilder.. er det ikke litt rart å få veldig svak test ved ikm dagen?

Tok en ny test jeg. Den ble svak positiv innenfor tidsfristen. Ser streken selv, men får den ikke med på bilder.. er det ikke litt rart å få veldig svak test ved ikm dagen?
Det kan f.eks hende egget slapp litt senere enn du har trodd. Det kan jo ha festet seg sent og ha sakte hcg-stigning! Tror ikke det er noe å bekymre seg for. En strek er en strek :-D mange som tester positivt flere dager etter ikm :-)

Uff!! Så trist! :-( fortsatt ikke fått besøk av TR og ikke positiv test enda?
Nei, TR er ikke kommet. Venter noen dager før jeg evnt tester.
Var hos gynekolog i går, og alt så bra ut. Slimhinnene var tykke, som kunne indikere at TR er på vei. Glemte spørre om det kunne bety graviditet.
Han var forøvrig negativ til å bli gravid pga alderen min. :(

Var hos gynekolog i går, og alt så bra ut. Slimhinnene var tykke, som kunne indikere at TR er på vei. Glemte spørre om det kunne bety graviditet.
Han var forøvrig negativ til å bli gravid pga alderen min. :(
Hvor gammel er du da puusemor?

Han var forøvrig negativ til å bli gravid pga alderen min. :([/
;)
jeg er 40 år og har ikke gitt opp håpet;)

Har ei venninne som er 47 år, som brått var gravid! Skal absolutt være mulig :-)
Godt å høre! Ble lett gravid i fjor, og det var ikke min kropp som gjorde at jeg mistet. Så rart at gynekologen bare ristet på hodet, sukket og sa at i din alder er det veldig vanskelig å bli gravid. Selv med prøverør er det nesten umulig.

Jeg og, har jo ikke gitt opp. Synes det var litt flåsete sagt av gynekologen.
Ja endel medisinsk personale tenker ikke før de uttaler seg. Alle vet at fruktbarheten går ned etter 35. Men det betyr ikke at det er forseint for det. Mange på på 40 som får barn nå. Ganske mange helt opp i 45 år også :)

Godt å høre! Ble lett gravid i fjor, og det var ikke min kropp som gjorde at jeg mistet. Så rart at gynekologen bare ristet på hodet, sukket og sa at i din alder er det veldig vanskelig å bli gravid. Selv med prøverør er det nesten umulig.
Det var det verste jeg har hørt. Den gynekologen hadde jeg ikke gått til 1 g til .

Jeg har en fetter som er skikkelig attpåkladd. Den nye mannen hadde ikke barn så han ble født når min tante var 47 år. Og han er tenåring i dag. Fy for en fæl lege.

Negativ test i dag og. Regner med det ikke klaffet denne pp. Gir ikke helt opp håpet før tr kommer, men litt greit å få beina på jorden igjen etter å ha væært sikker på at jeg var gravid:-P Da blir jeg ikke så skuffet når tr kommer :-)

Skjønner INGENTING. Denne testen tok jeg igår kveld. Streken var langt i fra så sterk da, men jeg kunne se den (fikk ikke med på bilde) Tok clearblue digital med ukesindikator idag som viste "ikke gravid". Disse to testene skal begge slå ut på 25ml hcg.. hva skjer? Kan det hende at clearblue trenger litt mer hcg? Blir helt matt av dette her. Eggløsning må jo ha blitt utsatt i hvertfall, uansett om jeg er gravid eller om mensen kommer. Har alltid hatt 13 dager fra eggløsning til mens. Hva tror dere?

Vedlegg

• 1431504717244.jpg
    1431504717244.jpg
    49,1 KB · Visninger: 118
Negativ test i dag og. Regner med det ikke klaffet denne pp. Gir ikke helt opp håpet før tr kommer, men litt greit å få beina på jorden igjen etter å ha væært sikker på at jeg var gravid:-P Da blir jeg ikke så skuffet når tr kommer :-)
Skjønner veldig godt hva du mener! Tenker slik selv også! :-)

Back
Topp