Ikm uke 20

Huff... :( Er så lei meg, fikk lysebrunt på papiret igårkveld å det er det enda :( Ikke mye, men slik begynte det sist da det ble kjemisk :( 4+1 idag

Huff... :( Er så lei meg, fikk lysebrunt på papiret igårkveld å det er det enda :( Ikke mye, men slik begynte det sist da det ble kjemisk :( 4+1 idag

Ånei! Krysser fingrene for deg! Det er jo veldig vanlig med litt småblødninger tidlig i svangerskapet, så satser på at det går veldig bra:)

Ånei! Krysser fingrene for deg! Det er jo veldig vanlig med litt småblødninger tidlig i svangerskapet, så satser på at det går veldig bra:)
Er det jeg håper på, men hadde det aldri slik med de to andre barna så tror dette er et dårlig tegn hos meg :( Men tuusen takk for positive ord ❤️

Tok en test i dag 13dpo, var negativ... Men hvorfor når urinen trakk seg opp i testen så var det to streker der men når den hadde tørka var den ikke der lenger... Hjertet føyk opp i halsen når jeg så det, men ble fort skuffa når den ble negativ rett etterpå.. Hva kan det komme av? En feil på testen kanskje?

Skjønner INGENTING. Denne testen tok jeg igår kveld. Streken var langt i fra så sterk da, men jeg kunne se den (fikk ikke med på bilde) Tok clearblue digital med ukesindikator idag som viste "ikke gravid". Disse to testene skal begge slå ut på 25ml hcg.. hva skjer? Kan det hende at clearblue trenger litt mer hcg? Blir helt matt av dette her. Eggløsning må jo ha blitt utsatt i hvertfall, uansett om jeg er gravid eller om mensen kommer. Har alltid hatt 13 dager fra eggløsning til mens. Hva tror dere?

Ville nok ventet en dag eller to til med en digital ;)

ImageUploadedByBV Forum1431531198.561688.jpg

Mulig det bare er en skyggestrek, men er det noen flere som ser denne?

Får krysse fingrene for at det ikke bare er en skyggestrek da!!! :-) har kjøpt noen cb+ for å se om det får noe mer utslag der i morgen tidlig :-D

Hodepine og spotting, tr er antageligvis rett rundt hjørnet.

Jeg måå bare smyge innpå ikm gruppene å se på alle de fine strekene dere jenter her inne får jeg, hihi. Savner litt den spenningen med testing :p:p

Hvordan går det med deg?! Sluttet helt å blø nå?? Ble rent bekymra :-/
Go du er ❤️ Jeg har heldigvis ikke blødd, kun piiittelitt lysebrunt på papiret å en liiiten stripe i trusa ( beklager detaljer:p) Noen ganger er det brunt å noen ganger ingenting. Tenker at jeg skal være positiv så lenge det ikke kommer rødt blod å smerter :)

Go du er ❤️ Jeg har heldigvis ikke blødd, kun piiittelitt lysebrunt på papiret å en liiiten stripe i trusa ( beklager detaljer:p) Noen ganger er det brunt å noen ganger ingenting. Tenker at jeg skal være positiv så lenge det ikke kommer rødt blod å smerter :)
Ååååja!! Det var ikke verre nei!!! Daaa sååå!! Det skal vel ordne seg greit da :-)

Back
Topp