Ikm uke 20

Testet på morgenurin idag. Ingenting innen tidsfristen (3 min!!) Men positiv etter tid.. dessverre er disse testene (valmed, kjøpt i danmark) kjent for å vise falsk positiv etter tidsfristen så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente å se.. :)

Testet på morgenurin idag. Ingenting innen tidsfristen (3 min!!) Men positiv etter tid.. dessverre er disse testene (valmed, kjøpt i danmark) kjent for å vise falsk positiv etter tidsfristen så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente å se.. :)
Kjedelig!! Får krysse fingrene for at vi bare er treige i løpet :-)

Tatt en cb+. Kom en svak strek etter 1 min. Men er så svak at jeg ikke får den på bilde, så er sikkert en skyggestrek.

Dagens tester, ingen tvil lenger nå :D Bare syns de er så sterke til å kun være 11 dpo :P

ImageUploadedByBV Forum1431416914.972506.jpg

Absolutt ikke, men forbereder meg på ny pp uansett ;-) nå har jeg vært på tur med vofsen i regnværet, så nå er det på tide med frokost!! Gratulerer med digital!!! Såååå gøy :-D

Ja greit å være mentalt forberedt ;) Å æsja meg, regnevær :( Her har vi heldigvis oppholdsvær enn så lenge :) Tuusen takk :D Ja kjempe gøy :D

Kanskje det er tvillinger ;-)

Tanken har slått oss :P Men da tror jeg at jeg dør litt altså, hahah :P Blir en stor nok overgang å gå i fra en til to, kommer til å ta helt av hvis overgangen skal gå i fra en til tre :P

Tanken har slått oss :P Men da tror jeg at jeg dør litt altså, hahah :P Blir en stor nok overgang å gå i fra en til to, kommer til å ta helt av hvis overgangen skal gå i fra en til tre :P
Ja da får dere litt å henge fingrene i:-P

Måtte demontere litt
Vet man ikke skal det, men nå kom streken med. Har hatt en slik skyggestrek før, så håper ikke det er det. Ser dere den?

Vedlegg

• 1431418540547.jpg
    1431418540547.jpg
    26,5 KB · Visninger: 141
Måtte demontere litt
Vet man ikke skal det, men nå kom streken med. Har hatt en slik skyggestrek før, så håper ikke det er det. Ser dere den?

Hvor mange dpo er du? Kanskje det bare er litt lite med hcg enda ;)

Back
Topp