Tutta_86
Glad i forumet
Gratulerer så mye!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!
GrattisTakkmå teste mer og se om de blir sterkere. Hadde sa i januar så litt redd også nå.
Æsj!! Ja måtte hun holde seg unna!!!Er så nervøs! Skal liksom ha mensen idag eller imorgen.. har hatt skikkelig menssmerter idag, men de varer bare i ett par minutt om gangen for å så komme tilbake etter en stund. Har måttet gå på do opptil flere ganger idag for å sjekke om tante er kommet men ingen tegn enda hvertfall. Krysser fingrene for at hun ikke dukker opp![]()
Kan ikke helt tro det. Er jo litt tidlig også. Er ikke sikker ang dpo. Enten ikm onsdag eller fredaghåper bare den kan holde seg fast nå.
Nei men det var en fin strekDu skal over på januar forumet med oss du!
![]()
Ja, den kom jo innenfor fristen ogsåja, sjekket istad og da blir det 25 januar
nå må den holde i 9 mnd.
Blir samme termindato som meg det daJeg fikk også 25 januar når jeg la inn riktig lengde på syklusen
![]()
Det var en fin økningskal ta en i morgen tidlig. Ja, jeg er ikke helt sikker på lengden på syklusen så tok 28 for er rundt der den er.
Tusen takkGratulerer![]()
Ja skal ta i morgen tidlig jeg ogsåJa da kan det jo være greit å bruke 28 dagers syklus
Jeg har jo gått ned til 25-26 dagers syklus
![]()
Ja, kort syklus dasist var på 27 og før den 29. Men har jo ikke så mye å si for terminen blir sikkert flyttet litt ved oul
men vi må følge hverandre da
![]()
Ja ble plutselig kort syklus de siste 3 mndJa da er det jo greit å ta utgangspunkt i 28 dager ja
Nei det er sant
Ja det må vi!
Du hopper vel inn på januar forumet?
![]()
Ja, kommer til å hoppe inn dermen tar test i morgen tidlig osv så kan hende jeg venter til etter ikm. Bare for å være sikker. Har du noen symptomer?
Det er braDet skjønner jeg godt
Har ikke så mange symptomene enda, men masse mensenmurringer, vondt i korsryggen, sinnsykt trøtt, tisser oftere, blir uvel hvis jeg ikke spiser med en gang jeg merker sult og helt cravings på saftisDu da?
![]()
Så spennendevar da noen symptomer det da. På fredag hadde jeg mye smerter der nede og vondt i korsryggen. Verk i puppa de siste dagene og merkbart bedre luktesans i dag som gjorde at jeg testet
![]()