Tutta_86
Glad i forumet
Ja litt symptomer er det jo, men ingenting i forhold til hva som kan kommeDet var jo flotte symptomer, ikke rart du testet i dag da
![]()
Det er jo sant, de kommer nok på løpende bånd etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja litt symptomer er det jo, men ingenting i forhold til hva som kan kommeDet var jo flotte symptomer, ikke rart du testet i dag da
![]()
Tuuusen takkVelkommen (etter for meg) hehe har vært litt borte, men du havna visst rett på gravid du!Skrev deg opp nå, gratulerer!! Jeg ser som regel ikke streker men DEN såg jeg
Hurra!!
Det er jo sant, de kommer nok på løpende bånd etterhvertja, når luktesansen plutselig blir bedre så er det jo et godt tegn.
Tusen takkHurra hurra hurra! Gratulerer så masse, kjære deg! Nå ble jeg utrolig glad!![]()
Viktigste er at det e stigning, dette går så bra skal du seSøte dere!Det var helt kaos i går fordi det plutselig kom inn en hastesak på jobb som jeg måtte ta, så takk hverken å teste eller sjekke BV! Men tok en ny CB+ i dag, og det var tydeligere og hakket sterkere strek på denne enn på den for 1 1/2 døgn siden.. Synes stigningen burde vært sterkere, så merker at jeg ble litt bekymret.
![]()
Jaaaaa nydelige testen!! :-D Gratulerer så masse, nå skal lillegutten din bli storebror <3
Oioioi, den streken ser jeg godt, gratulerer så masseBah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin! Vis vedlegget 116763 akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!
Det er santJa den luktesansen er som regel en god pekepinne på at noe er i gjære ja
![]()
Jeg ser jeg ser :-D Herlighet så gøy det var å se på denne tråden idag, masse fine positive tester
Gratulerer så masseMåtte ta test i stad. Litt utvannet urin.
Første og andre bilde innenfor tidsfristen og den siste noen min etterpå. Vis vedlegget 116832
Vis vedlegget 116833
Vis vedlegget 116834
Hadde en digital liggende som jeg tok imårest, ingen tvil nåIkm dagen imorgen, å kjenner jeg er liiiitt nervøs men må vel bare ha troa
Vis vedlegget 116858
Jaaaaa nydelige testen!! :-D Gratulerer så masse, nå skal lillegutten din bli storebror <3
Ja, helt klart. Nå ligger jeg her og får ikke sove. Så mange tankerskal opp kvart på 6. Jippi
![]()
Hadde en digital liggende som jeg tok imårest, ingen tvil nåIkm dagen imorgen, å kjenner jeg er liiiitt nervøs men må vel bare ha troa
Vis vedlegget 116858
Jaaa, blir skikkelig gla på alle sine vegneGratulerer så masse
Helt fantastisk å se hvor mange positive tester som har kommet fram allerede på den første dagen i uke vår![]()
![]()
Jaaa, blir skikkelig gla på alle sine vegneHåper det blir mange fler
![]()
Tuuusen takkJeg ser jeg ser :-D Herlighet så gøy det var å se på denne tråden idag, masse fine positive tester![]()
Gratulerer![]()
Åååh den søvnløsheten er helt jæ***g! Misunner deg det ikke, prøver heller å sende deg litt sovestøv![]()