Ikm uke 20

Er fortsatt tidlig ;) Krysser alt jeg kan for at du følger etter til januar i løpet av de nærmeste dagene :D
Ja det er jo det:) Takk for det, håper virkelig på å komme etter :) Var skikkelig varm da jeg ble gravid med sønnen min, også da jeg hadde kjemisk for noen måneder siden, så satser på at det er en spire som gjør det denne gangen også :) Målte temperaturen tidligere, å hadde en temp på 38, å det låg jeg på under hele graviditeten med sønnen min :D

Ja det er jo det:) Takk for det, håper virkelig på å komme etter :) Var skikkelig varm da jeg ble gravid med sønnen min, også da jeg hadde kjemisk for noen måneder siden, så satser på at det er en spire som gjør det denne gangen også :) Målte temperaturen tidligere, å hadde en temp på 38, å det låg jeg på under hele graviditeten med sønnen min :D

Oi spennende :D Ja jeg har også merket det nå de siste dagene, fryktelig varm :P Så nå må du komme etter altså :D

Hatt skikkelig hetetokt og uggen i dag. Måtte legge meg litt på senga gitt! Håper det er et godt tegn selv ;-)

ImageUploadedByBV Forum1431358507.139930.jpg

Tusen takk:) sååå glad ❤️

Back
Topp