Ja det er jo detEr fortsatt tidligKrysser alt jeg kan for at du følger etter til januar i løpet av de nærmeste dagene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo detEr fortsatt tidligKrysser alt jeg kan for at du følger etter til januar i løpet av de nærmeste dagene
![]()
Wow, for en superstrek!Måtte ta en ny test! Streken kom etter maks 1 minutt, og bildet er tatt etter 2 minutter
Vis vedlegget 116794
Ja det er jo detTakk for det, håper virkelig på å komme etter
Var skikkelig varm da jeg ble gravid med sønnen min, også da jeg hadde kjemisk for noen måneder siden, så satser på at det er en spire som gjør det denne gangen også
Målte temperaturen tidligere, å hadde en temp på 38, å det låg jeg på under hele graviditeten med sønnen min
![]()
Wow, for en superstrek!
9-10 dpoHar hørt at de ebay testene er veldig trege med å gi skikkelig strek :/ Hvor mange dpo er du?
9-10 dpo![]()
Vet ikke hva bt erDa ville jeg hvert fall ha ventet med den digitale!Har du ikke vanlig bt, så prøv cb+ eller noen andre fra apoteket?
![]()
Jaaaaa!!! Hurra!!!! Grattis!!! :-D
Hatt skikkelig hetetokt og uggen i dag. Måtte legge meg litt på senga gitt! Håper det er et godt tegn selv ;-)Ja det er jo detTakk for det, håper virkelig på å komme etter
Var skikkelig varm da jeg ble gravid med sønnen min, også da jeg hadde kjemisk for noen måneder siden, så satser på at det er en spire som gjør det denne gangen også
Målte temperaturen tidligere, å hadde en temp på 38, å det låg jeg på under hele graviditeten med sønnen min
![]()
Wiiii!!! :-D
Skjønner jeg veldig godt. Så herlig å få positiv digitalTusen takksååå glad
![]()
Måtte ta test i stad. Litt utvannet urin.
Første og andre bilde innenfor tidsfristen og den siste noen min etterpå. Vis vedlegget 116832
Vis vedlegget 116833
Vis vedlegget 116834
Gratulerer så masse![]()
Måtte ta test i stad. Litt utvannet urin.
Første og andre bilde innenfor tidsfristen og den siste noen min etterpå. Vis vedlegget 116832
Vis vedlegget 116833
Vis vedlegget 116834