Synes nå den er rimelig sterk til å være 10dpo jeg!! :-D
Ja den er faktisk det, så fikk helt sjokk her jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes nå den er rimelig sterk til å være 10dpo jeg!! :-D
Så happy for alle positive tester og bittelitt misunnelig ;-) HihiJa den er faktisk det, så fikk helt sjokk her jeg![]()
Gratulerer så mye!!! Har du noen symptomer til nå?![]()
Så happy for alle positive tester og bittelitt misunnelig ;-) Hihi
Føler på meg at det ikke gikk denne gangen heller, er 11 dpo i dag... Negativ test i dag tidlig... Ingen symptomer, litt skuffa kjenner jeg... Dette ble litt "deppe" innlegg...
@jegviljegvilmenfårikketil
Er kjempe gla på dine vegne, og håper å ønsker at alt kommer til å gå bra![]()
Tusen takk, søteste dere! Setter veldig pris på støtten, og håper på sterkere strek om noen dager! Skal bort med jobben i morgen og onsdag, så ingen test før torsdag!Streken er jo ikke borte, jo!! Du er jo fortsatt veldig tidlig ute i dpoland!! Så det er fortsatt strek og ingen TR!! Hold deg positiv!!! :-D <3
Hadde vært sykt gøy!! Men tør ikke håpe ;-)Nå skal du følge etter i morgen du![]()
Hadde vært sykt gøy!! Men tør ikke håpe ;-)
gratulerer med positiv testJa den er faktisk det, så fikk helt sjokk her jeg![]()
Oi, den er jo positiv! GratulererBah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin! Vis vedlegget 116763 akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!
Kan brått snu, men da er det i allefall et befruktet egg der inne!! Holder pusten fram til søndag. Får håpe tanta holder seg borte!!Oi, den er jo positiv! Gratulerer![]()
Gratulerer :-D
Bah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin! Vis vedlegget 116763 akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!
Takk!' Men høysensitiv test, så skal prøve en til på morgenurin i morra! Hopper ikke i taket før bt slår utÅåååh se der ja, så FLOTT strekGratulerer så masse
![]()
![]()
Takk!' Men høysensitiv test, så skal prøve en til på morgenurin i morra! Hopper ikke i taket før bt slår ut![]()
Gratulerer! Denne ligner veldig på min på lørdag, og fikk da svakt utslag også på CB - som etter min mening slår senere ut enn BT! Jeg har veldig troa!Bah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin! Vis vedlegget 116763 akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!
Jaaaa a