Ikm uke 20

Gratulerer så mye!!! Har du noen symptomer til nå? :)

Tusen takk :D Nei nå har jeg oversett symptomer pga pugging til eksamen. Men jeg har hatt en del mensenmurringer, spiser litt mer, litt uvel når jeg ikke får spist med en gang, veldig veldig trøtt og tisser litt oftere enn normalt :) Og at lunta mi er blitt litt kortere enn normalt :P

Last edited:
Føler på meg at det ikke gikk denne gangen heller, er 11 dpo i dag... Negativ test i dag tidlig... Ingen symptomer, litt skuffa kjenner jeg... Dette ble litt "deppe" innlegg...

@jegviljegvilmenfårikketil
Er kjempe gla på dine vegne, og håper å ønsker at alt kommer til å gå bra :D
Streken er jo ikke borte, jo!! Du er jo fortsatt veldig tidlig ute i dpoland!! Så det er fortsatt strek og ingen TR!! Hold deg positiv!!! :-D <3
Tusen takk, søteste dere! Setter veldig pris på støtten, og håper på sterkere strek om noen dager! Skal bort med jobben i morgen og onsdag, så ingen test før torsdag! :)

Bah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin!
ImageUploadedByBV Forum1431339351.645811.jpg
akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!

Bah! Klarte jo ikke å holde meg. Tok en sånn 10 i sensitivitetstest jeg hadde liggende. På utvannet urin! Vis vedlegget 116763 akk, nå blir jeg jo bare enda mer stressa!!!
Gratulerer! Denne ligner veldig på min på lørdag, og fikk da svakt utslag også på CB - som etter min mening slår senere ut enn BT! Jeg har veldig troa! :D

ImageUploadedByBV Forum1431344623.817678.jpg
ImageUploadedByBV Forum1431344643.427024.jpg
ser dere det samme som meg :) ?

Back
Topp