¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
TusenDen er positivgratulerer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TusenDen er positivgratulerer
![]()
Jeg er 5 dpo nå og håper seff. Har stort sett ingen symptomer bortsett fra ekstrem luktesans.. Hehe. Vet vi har truffet godt på EL denne mnd,så har ett stort håpHar prøv i 1 år og 1 mnd, så ikke sån kjempe lenge, men er en utrolig god følelse å endelig ha klart det(Håper den klamrer seg fast)
Hvordan går det med deg da?![]()
Ingen symptomer kan være bra det åJeg er 5 dpo nå og håper seff. Har stort sett ingen symptomer bortsett fra ekstrem luktesans.. Hehe. Vet vi har truffet godt på EL denne mnd,så har ett stort håp![]()
GratulererVis vedlegget 116599 Vokna av at jeg måtte på do nå, å tok en test, å den ble slik?? Den er positiv er den ikke? :-D 12 dpo idag![]()
![]()
Vis vedlegget 116599 Vokna av at jeg måtte på do nå, å tok en test, å den ble slik?? Den er positiv er den ikke? :-D 12 dpo idag![]()
![]()
Juhu!!! Gratulerer!!! :-D <3Ingen symptomer kan være bra det åJeg har mindre symptomer nå enn de gangene jeg ikke var gravid
Kviser å hvit utflod fra 7 dpo å igår begynte puppene å bli veldig følsomme
![]()
Håper du følger etter til januar, masse lykke til![]()
Tusen takk :-D <3Juhu!!! Gratulerer!!! :-D <3
Gratulerer denne ser jo veldig positiv utVis vedlegget 116599 Vokna av at jeg måtte på do nå, å tok en test, å den ble slik?? Den er positiv er den ikke? :-D 12 dpo idag![]()
![]()
Lurer jeg også på!Har du testet mer i dag da ,jegviljegvilmenvifårdetikketil?
Åssen er formen i dag, jenter?? Her har jeg klart å dra med meg bikkja på tur i skog og mark, men helt tom for energi. Merka jeg ble sliten av at det var så lyst ute. Stikker en del i livmor i dag, så måtte til slutt se slaget tapt og gjemme meg oppi senga med nedrullet rullegardin! Er litt sånn "blæ" i humøret. Sambo'n er forståelsesfull og lager chili con Carne til oss!
Det får vi håpe det er!! :-D jeg orker ingenting og har ikke lyst til noen ting, så jeg ligger i senga og spiller spill. Her rumler magen og det stikker og dunker i begge sider av magen. Lurer på om jeg skal ta meg en dupp også ;-)Her er det fortsatt mensenmurringer som kommer og går, og trøtt som en duppMåtte ta meg en powernap igjen i stad
Men har ved et par anledninger fått "vondt" i underlivet og livmoren(?) når jeg har tørket meg etter å ha tisset, men det får jeg kun når jeg har tr, så vet ikke om jeg skal ta det som et tegn
![]()
Håper det,så kan vi følge hverandreIngen symptomer kan være bra det åJeg har mindre symptomer nå enn de gangene jeg ikke var gravid
Kviser å hvit utflod fra 7 dpo å igår begynte puppene å bli veldig følsomme
![]()
Håper du følger etter til januar, masse lykke til![]()
Det får vi håpe det er!! :-D jeg orker ingenting og har ikke lyst til noen ting, så jeg ligger i senga og spiller spill. Her rumler magen og det stikker og dunker i begge sider av magen. Lurer på om jeg skal ta meg en dupp også ;-)
Må jo bli på tirsdag jeg er 10dpo, tenker jeg! Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn detJa håper det altsåOi oi, krysser alt jeg kan for deg
Når skal du teste?
Må jo bli på tirsdag jeg er 10dpo, tenker jeg! Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn detskulle ønske jeg hadde klart å vente til ikm hver måned, men er nok litt for utålmodig ;-) Hihi! Der da?
Tror ikke jeg tør å stole på noen magefølelse jeg! Er mange som har færre symptomer ved positiv pp og noen helt motsatt!! Tror man bare får stole på teststrimlene ;-)Heheh, altfor utålmodig jeg også, for jeg starter alltid på 10 dpoSå jeg starter i morgen
Men fikk plutselig en følelse i stad på at det blir negative tester denne pp
![]()