*** IKM uke 20 ***

Da er jeg glad for at jeg bor her i dag. :p

*Taster på app på mobilen*

He he! Skikkelig nedtur med snø igjen etter det fine været vi hadde forrige helg. Men håper det bedrer deg snart igjen! Nå er det natta her. Sov godt alle sammen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

He he! Skikkelig nedtur med snø igjen etter det fine været vi hadde forrige helg. Men håper det bedrer deg snart igjen! Nå er det natta her. Sov godt alle sammen :)

Forhåpentligvis bedrer det seg raskt. :)

Jeg lurer på om egget løsnet i går. To dager for tidlig. Det er ikke noe problem det altså. Da er det litt kortere til testing. :D

Prøvde oss på aksjeinnlegging i går...men mannen var for sliten. Og jeg tror også egget slapp i går. For var oppblåst og "støl" i magen. Vi får se hva EL-testen sier.... hvis den er negativ har jeg ikke store forhåpninger denne pp selv om vi fikk lagt inn noen aksjer på tirsdag....... :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøvde oss på aksjeinnlegging i går...men mannen var for sliten. Og jeg tror også egget slapp i går. For var oppblåst og "støl" i magen. Vi får se hva EL-testen sier.... hvis den er negativ har jeg ikke store forhåpninger denne pp selv om vi fikk lagt inn noen aksjer på tirsdag....... :-(

Krysser alt jeg har for positiv el test i dag også!!:)
Og alt håp er jo ikke ute, aksjer på en tirsdag kan funke det også vøtt!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tirsdag holder i massevis om egget løsnet i går, sannsynligheten blir ikke noe større av sex på samme dag som egget løsner. To dager før, dagen før eller samme dag som EL = akkurat samme sannsynlighet for befruktning.

Vi får bare se.... :-p Akkurat nå skulle jeg ønske jeg tempa, men rakk aldri å finne termometeret. Da hadde jeg fått en indikasjon om egget slapp i går eller ikke.

Vi får bare se.... :p Akkurat nå skulle jeg ønske jeg tempa, men rakk aldri å finne termometeret. Da hadde jeg fått en indikasjon om egget slapp i går eller ikke.

Om dere får til å legge inn aksjer i dag, så er du jo sånn sett sikret, uansett om EL var i går eller om det løsner i dag. :)

Jeg bruker informasjonen jeg får av tappen like mye som tempen rundt selve EL-dagene.

Om dere får til å legge inn aksjer i dag, så er du jo sånn sett sikret, uansett om EL var i går eller om det løsner i dag. :)

Jeg bruker informasjonen jeg får av tappen like mye som tempen rundt selve EL-dagene.
Ja sjekka den litt i går, og den var høy myk og åpen.
Vi får se hva vi får til....var han sliten i går er ham d i dag også iom han er på jobb i dag.... ser jeg han er sliten, gidder jeg ikke prøve en gang....

Ja sjekka den litt i går, og den var høy myk og åpen.
Vi får se hva vi får til....var han sliten i går er ham d i dag også iom han er på jobb i dag.... ser jeg han er sliten, gidder jeg ikke prøve en gang....

Nei, men da holder det nok fint med tirsdag om tappen har lukket seg i dag. :)

Nei, men da holder det nok fint med tirsdag om tappen har lukket seg i dag. :)
Da får vi krysse fingrene for at den er lukket i dag :-p

Nå er det forresten bare noen dager så er vi i uke 19! Det nærmer seg testing med stormskritt her. Noen andre som pleier å teste tidlig? Jeg pleier å teste fra 8 dpo, men vi skal bort neste helg, så jeg vet ikke om jeg får det til den helgen. Jeg vet ikke om jeg får til å la være heller da, så vi får se. Jeg har blitt sånn gal Testetøsa med tester fordi da jeg testet tidlig første gang så fikk jeg svake positive tester og så skjedde det ikke noe mer, og tr kom. Og da ville jeg jo se om det skjedde på nytt, og det gjorde det stadig vekk. Jeg har opplevd flere kjemiske graviditeter. Så nå tester jeg tidlig fordi jeg har et stort behov for å vite om det er liv eller ikke, og for å sjekke om Crinone da hjelper med å holde på livet eventuelt. Ja. Galskap altså. Om egget løsnet i går så er jeg 8 dpo neste fredag, og det er kjekt, for da kan jeg jo starte testegalskapen før vi drar bort. Da blir det store spørsmålet: "Om jeg får en svak strek 8 dpo, hva i huleste gjør jeg når jeg er borte 9 og 10 dpo?" Jeg kjenner allerede nå at jeg blir nødt til å pakke med tester i en hemmelig lomme i baggen min.

Da får vi krysse fingrene for at den er lukket i dag :p

Ja, vi krysser fingrene for det! :D

Nå er det forresten bare noen dager så er vi i uke 19! Det nærmer seg testing med stormskritt her. Noen andre som pleier å teste tidlig? Jeg pleier å teste fra 8 dpo, men vi skal bort neste helg, så jeg vet ikke om jeg får det til den helgen. Jeg vet ikke om jeg får til å la være heller da, så vi får se. Jeg har blitt sånn gal Testetøsa med tester fordi da jeg testet tidlig første gang så fikk jeg svake positive tester og så skjedde det ikke noe mer, og tr kom. Og da ville jeg jo se om det skjedde på nytt, og det gjorde det stadig vekk. Jeg har opplevd flere kjemiske graviditeter. Så nå tester jeg tidlig fordi jeg har et stort behov for å vite om det er liv eller ikke, og for å sjekke om Crinone da hjelper med å holde på livet eventuelt. Ja. Galskap altså. Om egget løsnet i går så er jeg 8 dpo neste fredag, og det er kjekt, for da kan jeg jo starte testegalskapen før vi drar bort. Da blir det store spørsmålet: "Om jeg får en svak strek 8 dpo, hva i huleste gjør jeg når jeg er borte 9 og 10 dpo?" Jeg kjenner allerede nå at jeg blir nødt til å pakke med tester i en hemmelig lomme i baggen min.

Ta med deg tester og hold oss oppdatert! ;)

Ta med deg tester og hold oss oppdatert! ;)

Haha.. Vi får se. Kan hende jeg ikke har EL før i morgen, og da er jeg 8 dpo på søndagen, så da kan jeg like gjerne vente til 9 dpo. Det er en uke til uansett, så jeg får vel se. Det er stor fare for at jeg tar med test, selv om det er upraktisk med så mange mennesker. Tidlige tester må jo finstuderes for de veldig svake streken (jeg pleier å ha svake streker før IKM).

Jeg kom på at jeg også burde si ifra her i min egen tråd: Det er ny Oppropsliste fra 1. mai! Se på toppen av forumet. :)

Det er kjedelig at det blir så mye press på å legge inn aksjer på bestemte tider. Livet hår jo sin gang og det er ikke alltid det passer akkurat ved EL av mange grunner. Men tirsdag burde jo holde! Krysser fingrene for deg!

Spennende! Jeg ville tatt med meg tester uansett om jeg fikk svak strek 8 dpo!!! "Må" jo følge med, he he! Kanskje du kan time en dusj samtidig som du tester så du har en god unnskyldning for masse alenetid på badet til å finstudere testene?

Jeg fikk pos 10 dpo sist så planen er å teste da nå også. Dvs lørdag 10. Prøver med blodfortynnende daglig istede for ved pos test denne gangen. Vet iallefall at det skal være plenty svømmere. Vi har lagt inn aksjer hver da siden lørdag da jeg vanligvis har EL tidligere i syklusen.

Back
Topp