Nå er det forresten bare noen dager så er vi i uke 19! Det nærmer seg testing med stormskritt her. Noen andre som pleier å teste tidlig? Jeg pleier å teste fra 8 dpo, men vi skal bort neste helg, så jeg vet ikke om jeg får det til den helgen. Jeg vet ikke om jeg får til å la være heller da, så vi får se. Jeg har blitt sånn gal Testetøsa med tester fordi da jeg testet tidlig første gang så fikk jeg svake positive tester og så skjedde det ikke noe mer, og tr kom. Og da ville jeg jo se om det skjedde på nytt, og det gjorde det stadig vekk. Jeg har opplevd flere kjemiske graviditeter. Så nå tester jeg tidlig fordi jeg har et stort behov for å vite om det er liv eller ikke, og for å sjekke om Crinone da hjelper med å holde på livet eventuelt. Ja. Galskap altså. Om egget løsnet i går så er jeg 8 dpo neste fredag, og det er kjekt, for da kan jeg jo starte testegalskapen før vi drar bort. Da blir det store spørsmålet: "Om jeg får en svak strek 8 dpo, hva i huleste gjør jeg når jeg er borte 9 og 10 dpo?" Jeg kjenner allerede nå at jeg blir nødt til å pakke med tester i en hemmelig lomme i baggen min.