*** IKM uke 20 ***

Lykke til og happy humping:)

Så lyst til å bli mamma <3

Ojoj! Spennende!:D Akkurat som forventet når mor er på besøk! ;p Det ordner seg nok!;) Happy humping indeed!;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Super positiv! Heia heia!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jo takk for det. Foreløpig ser det mørkt ut... mannen er sliten ser jeg og nå er han å trener gutta sine i am.fotball. Så spørs hvor opplagt han er..... Får legge en plan B. Vekke ham i natt..... hehehehehe

CD 12-13 i dag, og allerede antydning til EL-smerter.
Blir vel EL nå i langhelgen :)
Elsker det når EL kommer på fridager

Jo takk for det. Foreløpig ser det mørkt ut... mannen er sliten ser jeg og nå er han å trener gutta sine i am.fotball. Så spørs hvor opplagt han er..... Får legge en plan B. Vekke ham i natt..... hehehehehe

Smooth..;p jeg stemmer for! ;)

Da ble det lagt inn aksjer i dag også, så skal vi legge inn i morgen før vi drar på ferie:) har lagt inn bra med aksjer :) 4 dager iløpet av 7 dager:) dette må det vel bli bebis av?:) har forventet EL i dag forresten:)

Da ble det lagt inn aksjer i dag også, så skal vi legge inn i morgen før vi drar på ferie:) har lagt inn bra med aksjer :) 4 dager iløpet av 7 dager:) dette må det vel bli bebis av?:) har forventet EL i dag forresten:)

Høres egentlig bankers ut det!;p Blir sikkert digg meg ferie da!:) Høres vertfall godt ut.. jeg skulle ønske jeg hadde fri i helgen, dårligeste timing med el og jobb vertfall! :p

Høres egentlig bankers ut det!;p Blir sikkert digg meg ferie da!:) Høres vertfall godt ut.. jeg skulle ønske jeg hadde fri i helgen, dårligeste timing med el og jobb vertfall! :p

Hehe ja:) passa jo helt perfekt, med el , ferie og syden:) kan ikke bli bedre det:)

Hehe ja:) passa jo helt perfekt, med el , ferie og syden:) kan ikke bli bedre det:)

Helledussen! Hehe.. ja, da kan en ikke klage!;) krysser fingrene for at aksjene stiger i sydenland da!;p Blir noen spennende dager framover på oss nå!..:D

Max på CBFM i dag! Altså det samme som positiv EL test! ;) La inn aksjer mandag kveld, onsdag morgen og nå i morges. Satser på i morgen kveld igjen og lørdag! :) Håper vi har gode sjanser da! Krysser fingre!!! (Men ikke beina!!!) ;)

Her ble d lite med aksjeinnlegging... han var stuptrøtt stakkar så greide ikke å vekke ham i natt heller. Han som våkner 7 hver dag uansett ligger å sover enda. Passa meg utrolig dårlig. Spent på om EL testen er positiv i dag også...er den d så er jo ikke alt håp ute.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette blir d bebi av :-D Jeg har troa. God tur!

Jeg har troa! God ferie :)

Tappen har åpnet seg, utfloden er blitt fruktbar. EL-testen er nesten positiv. Forventet EL fortsatt på lørdag, og vi legger inn aksjer hvert fall annenhver dag. :)

Så bra at noen endelig er dpo. Så vi kan begynne nedtellingen. :D

*Taster på app på mobilen*

Tappen har åpnet seg, utfloden er blitt fruktbar. EL-testen er nesten positiv. Forventet EL fortsatt på lørdag, og vi legger inn aksjer hvert fall annenhver dag. :)

Så bra at noen endelig er dpo. Så vi kan begynne nedtellingen. :D

*Taster på app på mobilen*

Samme her!:D Dette er spennende! ;) heh.. og neeesten helg også! ;)

Her ble d lite med aksjeinnlegging... han var stuptrøtt stakkar så greide ikke å vekke ham i natt heller. Han som våkner 7 hver dag uansett ligger å sover enda. Passa meg utrolig dårlig. Spent på om EL testen er positiv i dag også...er den d så er jo ikke alt håp ute.

Æsj.. Kjedelig!:/ krysser fingrene for deg! :)

Deilig å våkne til kaffe på senga ♥ Ha en fin 1.mai, damer!

Har EL-smerter, men negativ EL-test..
Er på CD 13, og pleier å ha positiv EL-test i 3 dager, og EL på CD 14-15.
Var i hvertfall slik før MA'en..

Nå syns jeg den skal komme!

Heldiggris!:) nyt dagen!:)

Har ligget våken i senga en times tid nå, surfet på nettet, kaffelukt i rommet, radioen fra stua i bakgrunnen.. baaaare kos :-) Pleier dere å gjøre noe spesielt på 1.mai?

Tusen takk:) ja jeg håper virkelig at det blir baby av dette:) spennende dager i vente nå ja på oss alle:) hadde nok el i går:) hadde litt smerter;) krysser fingrene for alle at det blir bebis :)

Back
Topp