Den nederste er den du tok før du skulle sove ?
Januar 2015 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste er den du tok før du skulle sove ?
Bina, kan du være så snill og redigere denne?ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hæ!!!? Er det? Eller tuller du med meg nå?Tror ikke du trenger å redigere.. det er jo en strek! Gratulerer![]()
Hæ!!!? Er det? Eller tuller du med meg nå?
Må liksom jobbe litt for å se den, så ble veldig usikker her... *skjelven*
Har bare mobil.og den er full i riperSe på bilde du har lagt ut daaaaKanskje det ser annerledes ut på pcen enn på dataen? Ser den hvertfall
![]()
Har bare mobil.og den er full i riper. Så er streker over alt! Hahaha
Ja kan gjøre d etterpå.Bina, kan du være så snill og redigere denne?ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.
Han klikker mentalt om han ikke får soveog ja han oppfører seg som en trassig 3 åring
han pleier ikke få melk på kvelden. Da har det bare vært havre. Men vi prøver oss frem litt. Men i helga har vi prøvd og da har d vært konsert så da dropper vi det igjen.
Januar 2015 <3
Den nederste er den du tok før du skulle sove ?ser streker veldif tydlig
Januar 2015 <3
Kan bli litt rart å være på jobb. Litt ukonsentrert kanskje. Men jeg får bare tenke at den er hvit. Den var sikkert de ja.. Mhm..Haha da så. Ingen riper i min skjerm, så jeg ser den!! Gratulerer igjenHa en fiiiin dag, men det er jeg sikker på du kommer til å ha i dag etter en sånn oppdagelse
hihi
Syyyyyynes jeg så en strek, men kan være litt tidlig endaBina, kan du være så snill og redigere denne?ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.
Vis vedlegget 59801
Dagens testden kan fortsatt ikke bli hvitere
blæææ!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe.. Ikke si det daSikkert bare meg, men synes jeg så noe når jeg zoomet inn på tlf. På pcen så jeg ikke noe
![]()
Hehe.. Ikke si det dafår jo et snev av håp her..
Sent from my iPhone using BV Forum