**IKM uke 19**

Ser du noe på disse ? :)

icvv.jpg

3eur.jpg

nx7j.jpg

Øverste fra tidligere, den nederste nå :D :P
5hej.jpg
Jaaa :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sov veldig godt, for plutselig var det ny morgen :D :P

Sovet godt?

❤️❤️❤️❤️
Nei her har jeg ikke sovet godt. Mannen holdt meg våken med å være sur siden han ikke fikk sove. Også begynte mini med konsertene sine igjen.
Jeg kjenner det svir i øynene mine. Så sette blir ingen bra dag:(

Januar 2015 <3

Nei her har jeg ikke sovet godt. Mannen holdt meg våken med å være sur siden han ikke fikk sove. Også begynte mini med konsertene sine igjen.
Jeg kjenner det svir i øynene mine. Så sette blir ingen bra dag:(

Januar 2015 <3

Snilt av han :( ikke din skyld at han ikke får sove.

Kan ikke skjønne at han skal våkne nå. Men har vært det så vet hva du snakket om. Håper det gir seg snart :) veldig snart:)

Håper du likevel får en ok dag :)

❤️❤️❤️❤️

Snilt av han :( ikke din skyld at han ikke får sove.

Kan ikke skjønne at han skal våkne nå. Men har vært det så vet hva du snakket om. Håper det gir seg snart :) veldig snart:)

Håper du likevel får en ok dag :)

❤️❤️❤️❤️
Får ikke han sove så skal ingen sove. Han vekker oss med vilje,med å bråke trampe og banne :/
Å fikk melk før han la seg i går :/ og så drømmer han mye om natta

Januar 2015 <3

Får ikke han sove så skal ingen sove. Han vekker oss med vilje,med å bråke trampe og banne :/
Å fikk melk før han la seg i går :/ og så drømmer han mye om natta

Januar 2015 <3

Hvorfor det da? Ser ikke helt den. Skulle tro han var 3 :P hadde klikka i vinkel om samboer hadde vært sånn.

Skjedd mye spennende da :D prøve å ikke gi han melk før natta?

❤️❤️❤️❤️

Hvorfor det da? Ser ikke helt den. Skulle tro han var 3 :P hadde klikka i vinkel om samboer hadde vært sånn.

Skjedd mye spennende da :D prøve å ikke gi han melk før natta?

❤️❤️❤️❤️
Han klikker mentalt om han ikke får sove:p og ja han oppfører seg som en trassig 3 åring :p han pleier ikke få melk på kvelden. Da har det bare vært havre. Men vi prøver oss frem litt. Men i helga har vi prøvd og da har d vært konsert så da dropper vi det igjen.

Januar 2015 <3

Back
Topp