**IKM uke 19**

Bina, kan du være så snill og redigere denne? :-) ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399267968811.jpg
    1399267968811.jpg
    23,7 KB · Visninger: 100
Dagens positive:
1) Tempen gikk litt opp igjen, og med tempen opp kom håpet opp!

Dagens negative:
1) Med håpet oppe tok jeg en test, tada, blendahvit. Vel, er jo bare 9 dpo, og brukte bt, så hadde kanskje ikke forventet noe annet heller.
2) Når jeg skulle tisse, kunne jeg merke helt klart "mensensmerter", som bare kommer når jeg skal tisse og noen få dager før mensen. Akkurat som nå, venter tr onsdag, så virker jo som om det er i rute liksom..

Jaja, håpet er ikke ute, tempen gikk jo tross alt opp i dag :) Noen andre som har testet?

Bina, kan du være så snill og redigere denne? :) ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.

Tror ikke du trenger å redigere.. det er jo en strek! Gratulerer :)

Tror ikke du trenger å redigere.. det er jo en strek! Gratulerer :)
Hæ!!!? Er det? Eller tuller du med meg nå?
Må liksom jobbe litt for å se den, så ble veldig usikker her... *skjelven*

Hæ!!!? Er det? Eller tuller du med meg nå?
Må liksom jobbe litt for å se den, så ble veldig usikker her... *skjelven*

Se på bilde du har lagt ut daaaa :) Kanskje det ser annerledes ut på pcen enn på dataen? Ser den hvertfall :)

Se på bilde du har lagt ut daaaa :) Kanskje det ser annerledes ut på pcen enn på dataen? Ser den hvertfall :)
Har bare mobil.og den er full i riper :-P. Så er streker over alt! Hahaha :-P

Har bare mobil.og den er full i riper :p. Så er streker over alt! Hahaha :p

Haha da så. Ingen riper i min skjerm, så jeg ser den!! Gratulerer igjen :) Ha en fiiiin dag, men det er jeg sikker på du kommer til å ha i dag etter en sånn oppdagelse ;) hihi

Han klikker mentalt om han ikke får sove:p og ja han oppfører seg som en trassig 3 åring :p han pleier ikke få melk på kvelden. Da har det bare vært havre. Men vi prøver oss frem litt. Men i helga har vi prøvd og da har d vært konsert så da dropper vi det igjen.

Januar 2015 <3

Kanskje like greit å droppe melka for en periode på 5 år :P Casper reagerte på melk, melkeprodukter. Først ved skole alder så kunne han smått spise yoghurt :)

Selvom han klikker mentalt så trenger han vel ikke å vekke dere. Be han ta seg en jogge tur om han ikke får sove :P

Haha da så. Ingen riper i min skjerm, så jeg ser den!! Gratulerer igjen :) Ha en fiiiin dag, men det er jeg sikker på du kommer til å ha i dag etter en sånn oppdagelse ;) hihi
Kan bli litt rart å være på jobb. Litt ukonsentrert kanskje. Men jeg får bare tenke at den er hvit. Den var sikkert de ja.. Mhm..

Gladsau her er bilde :)

Januar 2015 <3

Vedlegg

• 1399273886783.jpg
    1399273886783.jpg
    28,1 KB · Visninger: 88
Jeg lurer på en ting.. Har en del vondt i venstre side nede ved livmor/eggstokker muligens..
Er det noen av dere som har noe erfaring med det? :)

Er lissom ikke helt sånn som menssmertene jeg pleier å ha..
Å har hatt den vonde følelsen der siden onsdag/torsdag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen,Damer:) her har vi sovet litt lenger en vanlig idag. Har ei lita jente som har blitt syk. Så her blir det kosedag hjemme:) men,jeg skulle så gjerne vært på apoteket å kjøpt en CB dig. Må ha ordentlig svar nå merker jeg,så kan jeg kanskje tørre å bevege meg over på Januar15 forumet:p

Back
Topp