**IKM uke 19**

sånn som det er nå så går det akkurat ikke rundt :/så skal bli godt med ordentlig lønninger igjen. også liker jeg arbeidstiden. den er fra 0900- 1530 :)

Til trøst så går det ikke akkurat rundt her heller :confused:o_O:rolleyes: Deilig arbeidstid da :)

3-4 dpo her også :P Men det kommer å går da :P Noen ganger føles det ut som om jeg har tissa på meg :P
Godt det ikke bare eg meg :-P. Trodde nesten det var tanta som luska i dag!!:-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikm onsdag 7 mai er vell ca 6 dpo og har nå i 2 dager hatt menssmerter og er så trøtt heilt ut av en anna verden!! Hmm.. Håper det klorer seg fast en liten spire der denne gangen!!

Appen :)

I dag ble EL-testen endelig positiv. Er veldig glad for at jeg fortsatte å teste selv om jeg trodde den hadde vært. Da har jeg EL i morgen hvis ting er som det pleier og da bytter jeg ikm-uke. Lykke til jenter! Jeg kommer til å snike på dere. Har virkelig troa på deg Bina!

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig ble den positiv:-)bra du forsatte å teste da. Masse lykke til til deg også,Frøken:)

Ikm onsdag 7 mai er vell ca 6 dpo og har nå i 2 dager hatt menssmerter og er så trøtt heilt ut av en anna verden!! Hmm.. Håper det klorer seg fast en liten spire der denne gangen!!

Appen :)
Har også vært veldig trøtt siden 6-7 dpo.
Håper det er spira som lager trettheten...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp