I sommer mener du? Husker ikke. Men har vørt sånn kvalm som jeg er nå før a. Da testet jeg positivt tidlig
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Var det jeg lurte litt på da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I sommer mener du? Husker ikke. Men har vørt sånn kvalm som jeg er nå før a. Da testet jeg positivt tidlig
Her blir termin mellom 14-20 januar ett sted her ogsåutrolig kvalm idag. Men kan være for at jeg ikke har orket å spist noe enda. Er ikke noe flink til å spise med engang jeg har stått opp. Så jeg får vel kanskje bare presse i meg noe på jobb
ja den duppen skal bli god altså..gleder meg allerede. Kort dag idag så da går turen rett hjem på senga
![]()
God formiddag damertempen ligger på 36.3 så ikke særlig høy, men den er over den basaltemp streken da
har fremdeles mensmurringer og litt stikk i livmoren.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
men jeg skal sjekke ff, og se om jeg registrerte noe spesielt der..Var det jeg lurte litt på daBlir spennende å se nå da
![]()
![]()
Uff... håper den gir seg så fort du får i deg noe![]()
BæsjHar funnet oss hus, men er litt langt unna
Samboer går nok ikke med på det gitt
Har ALT og litt til for oss
Tror vi må ta en kjøretur etterpå
![]()
Det ga seg etter jeg hadde fått i meg litt matjiiihaa.
Jeg også går for viking lotto og joker'n i mårra. Har mine planer om jeg skulle vært så heldig å bli millionær. Kanskje vi deler potten? Hahahåper du får med mannen på huskjøp da. Hvem vil vel ikke ha ALT og litt til. Hehe. Ta dere en kjøretur å se etterpå
![]()
Er det noen som hat begynt å merke noen forandringer da?
Jeg har begynt å få ømmere pupper. Kvalm,og lysken krangler. Økt utflod, og trøtt. Kjempe trøtt hele tiden
Jeg har blitt lurt førIngenting her enda snuppabare 3-4 dpo
hihi
![]()
Høres jo veldig positivt for deg da![]()
Jeg har blitt lurt førjeg er ikke overbevist før den testen viser to streker
Jævlig irriterende. Men om det ikke klaffer nå ,så får vi bare fortsette. Nå er alt i boks . ENDELIG.Samme herEn skikkelig luremus av en kropp
![]()
Jævlig irriterende. Men om det ikke klaffer nå ,så får vi bare fortsette. Nå er alt i boks . ENDELIG.
Nei han har ikke det nåIkke santNå har han ingen grunn til å ikke forsette
![]()
Nei han har ikke det nå. Tror han er ganske lettet nå han og.
sånn som det er nå så går det akkurat ikke rundt :/så skal bli godt med ordentlig lønninger igjen. også liker jeg arbeidstiden. den er fra 0900- 1530hjelper mye når man er to om inntektene![]()
Hei jenterkom til å tenke på en ting. Hvordan er utfloden deres nå i dpo land?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app