**IKM uke 19**

Her blir termin mellom 14-20 januar ett sted her også :) utrolig kvalm idag. Men kan være for at jeg ikke har orket å spist noe enda. Er ikke noe flink til å spise med engang jeg har stått opp. Så jeg får vel kanskje bare presse i meg noe på jobb:) ja den duppen skal bli god altså..gleder meg allerede. Kort dag idag så da går turen rett hjem på senga:)

Uff... håper den gir seg så fort du får i deg noe :)

God formiddag damer :) tempen ligger på 36.3 så ikke særlig høy, men den er over den basaltemp streken da :) har fremdeles mensmurringer og litt stikk i livmoren.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Høres lovende ut da :) Blir spennende å se fremover :) Krysser fingrene :)

Vinner jeg ikke på Extra'n i dag, krysser jeg fingrene for hele potten i Viking lotto eller på Joker i morgen :P

Trenger virkelig pengene :P :D Som mange andre :P Har jo alt lagt planer sånn ca for pengene :P :D Synes planen min er bra :P :D

Bæsj :p Har funnet oss hus, men er litt langt unna :( Samboer går nok ikke med på det gitt :( Har ALT og litt til for oss :) Tror vi må ta en kjøretur etterpå :p

Uff... håper den gir seg så fort du får i deg noe :)

Bæsj :p Har funnet oss hus, men er litt langt unna :( Samboer går nok ikke med på det gitt :( Har ALT og litt til for oss :) Tror vi må ta en kjøretur etterpå :p

Det ga seg etter jeg hadde fått i meg litt mat :) jiiihaa.

Jeg også går for viking lotto og joker'n i mårra. Har mine planer om jeg skulle vært så heldig å bli millionær. Kanskje vi deler potten? Haha:p håper du får med mannen på huskjøp da. Hvem vil vel ikke ha ALT og litt til. Hehe. Ta dere en kjøretur å se etterpå :D

Det ga seg etter jeg hadde fått i meg litt mat :) jiiihaa.

Jeg også går for viking lotto og joker'n i mårra. Har mine planer om jeg skulle vært så heldig å bli millionær. Kanskje vi deler potten? Haha:p håper du får med mannen på huskjøp da. Hvem vil vel ikke ha ALT og litt til. Hehe. Ta dere en kjøretur å se etterpå :D

Ok da, siden det 135 :P Blir nok med halvparten :P :D

Er det noen som hat begynt å merke noen forandringer da?
Jeg har begynt å få ømmere pupper. Kvalm,og lysken krangler. Økt utflod, og trøtt. Kjempe trøtt hele tiden

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er det noen som hat begynt å merke noen forandringer da?
Jeg har begynt å få ømmere pupper. Kvalm,og lysken krangler. Økt utflod, og trøtt. Kjempe trøtt hele tiden

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ingenting her enda snuppa :P bare 3-4 dpo :P hihi :)

Høres jo veldig positivt for deg da :D

I dag ble EL-testen endelig positiv. Er veldig glad for at jeg fortsatte å teste selv om jeg trodde den hadde vært. Da har jeg EL i morgen hvis ting er som det pleier og da bytter jeg ikm-uke. Lykke til jenter! Jeg kommer til å snike på dere. Har virkelig troa på deg Bina!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei jenter :-) kom til å tenke på en ting. Hvordan er utfloden deres nå i dpo land? :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp